hm det var iaf i sydöstran..sitter i soffan med mobilen och orkar inte resa mig stog att det var i samband med en bilträff på öob och att dom trodde det var en uppgörelse..misshandel var det med tydligen...
hm det var iaf i sydöstran..sitter i soffan med mobilen och orkar inte resa mig stog att det var i samband med en bilträff på öob och att dom trodde det var en uppgörelse..misshandel var det med tydligen...
Ok, Hatar dock sydöstran för deras hemsida. Sjukt jobbig att läsa.
visst är den? fullständigt oduglig...
Det finns tamefan inte ngn logik i deras jävla hemsida. haha
Ha, ha, nu får du allt släppa det här killen. Å lägg ner det där om att riskera andras liv och skit. Det finns folk som halkar i badkaret och dör, eller snubblar på trottoarkanten...
Antingen så dör man eller så dör man inte. Jag orsakade inga olyckor, skador eller dödsfall. Skall du tänka "TÄNK OM" så är det bäst att du låser in dig i ett skyddrum för resten av livet.
Diskussionen är avslutad! Nu vill jag inte höra mer gnäll.!!
Du har rätt till din åsikt, men håll den för dig själv...
Nog med trådkapande nu.
sundin_omega skrev:
ja det va enbart ENn omkörning som jag retade mig på vet ej hur du körde annars men den om körningen va ricktigt idiotiskt å visst du har ingen skrot bil men om man tänker lite längre så kanske du hade mött någon som inte hunnit flytta på sig som dom gjorde när du fick möte då spelar det ej så stor roll vad man har för bil tyvär... jag kör oxå ricktigt duktigt är ej känd för å vara (lungn) i trafiken utan en galning typ men jag tycker ej man behöver riskera andras liv på det viset hade ej brytt mig om det ej varit ett sådant dumt ställe som du körde på det viset på...
Vad jag vet så är det där med nyckeln rättfärdigat och inget att bry sig om. Ingen misshandel var inblandat!
proberas skrev:
hände en del tragiskt denna helgen verkar de som..vad var de t.ex om det där bråket om någon nyckel osv som de stog om i tidningen idag?