3861
Sök

Kommisarien vid havet, TV4

Flickspanare
728 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Ja, vad säger man. Vilken j*vla skit alltså, man undrar hur TV4 kan med och visa något så dåligt.
En del i filmen prata svenska, andra danska, och en majoriteten snackade ju dubbad svenska.
Dessutom var väl handlingen inte särskilt bra heller tycker ja.
Ingen som tycker med mig? smile

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 september 2009
De är värdelöst! Kollade Wallander - Cellisten igår ist.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Lagerhjon
178 Inlägg
21 september 2009
Hahahahaha!! Såg faktiskt bara en 15minuter av första filmen. Gav upp och kollade på Mannen under trappen (eller va det nu heter). Är väll en Svensk/Tysk produktion så därför är en del dubbat. I Beckfilmerna så har de ju iaf lyckats med den lilla dubbningen de behöver.

huh?
10 427 Inlägg
21 september 2009
Dubbat kanske funkar på kontinenten, men här i Sverige blir vi ju bara förbannade för att det suger. lol

Såg delar av första avsnittet.

Pekabow i can see u
644 Inlägg
21 september 2009
Knaass

Sleeper
3 084 Inlägg
21 september 2009
Ja jag retade mig på att när det väl var svenskar så såg det ut som dem var dubbade också så jävla kasst.... jag blev bara elak såg på karatesparkarfilm ist.

Gillar dock skådespelaruppsättningen med en Paprika steen  och charlotte Lüder

Namnet på filmen är ju också jävligt passande
Kommissarien och havet - den du inte ser <----   
    lollol

beror inte detta på att tyskarna älskar beck filmerna så mycket därför ville dem göra en egen. Undrar om dem tycker den är bra.

Sen tänkte jag på att filmen var sponsrad av LIDL haha, också jävligt passande (lågbudget film sponsrad av lågbudgetbutik) så det har dem verkligen fått till.
Senast redigerat av Sushikocken (21 september 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Gasglad
3 244 Inlägg
21 september 2009
Värre blaska finns inte! Fy på er TV4 :p

//Carfreak

1 339 Inlägg
21 september 2009
Pallade 5 min sen irriterade man sig bara på dubbningen mer och mer plus att handlingen va riktigt flummig.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
21 september 2009
Dubbning är till för tyskar, fransoser och övrigt folk med allvarliga problem med att lära sig engelska eller är så sågspånade i huvudet att de inte kan läsa en text. Fransoser är ju så dumma så de dubbar sina egna nyheter.

Vi i Sverige är "lite bättre" så dubba för helvete inte en film. Jag menar hur roligt är det att se munnen börjar prata 4 sekunder före rösten osv, skulle det vara roligt att höra Bruce Willis I dö hårt 2: hola balola morsaknullare eller liknande, (det hade nog varit rätt komiskt vid närmare eftertanke, helst med Micke Persbrandt dialekt.)

Men läs böckerna istället de är faktiskt bra.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

9 108 Inlägg
21 september 2009
Tyckte ju den verkade lite frän när man såg reklamen men har förstått nu att jag inte missade någonting roll

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 september 2009
MilleN skrev:
Tyckte ju den verkade lite frän när man såg reklamen men har förstått nu att jag inte missade någonting roll

Nej du missade absolut inget, själv funderar jag på hur TV4 ska kunna ersätta dom minutrar som jag såg första avsnittet, minuter från mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka. hmm

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

246 Inlägg
21 september 2009
När vi ändå pratar dåliga tv-program. Vad fan vill dom med Kändisdjungeln? Är dom ens i djungeln? Alla ser ju så tillpiffade ut, fint hår, inte en svettdroppe i pannan etc etc. Det känns väldigt bluffigt med pålagda syrsa-ljud bara tongue

1 002 Inlägg
21 september 2009
Sämsta skit jag sett.. Såg ca 20 minuter av första "filmen", sen pallade jag inte mer..

...

177 Inlägg
21 september 2009
westlife skrev:
När vi ändå pratar dåliga tv-program. Vad fan vill dom med Kändisdjungeln? Är dom ens i djungeln? Alla ser ju så tillpiffade ut, fint hår, inte en svettdroppe i pannan etc etc. Det känns väldigt bluffigt med pålagda syrsa-ljud bara tongue

Håller helt med, det ser ju ut som dom är inne i ett jättestort växthus el nåt, det blåser ju inte ens mad

Vilket liv det skulle bli i medierna om det skulle visa sig vara sant lol
Senast redigerat av BergsST (21 september 2009)

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5

Flickspanare
728 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Ja, vart är tvindustrin på väg egentligen?! Hehe...

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Sök