Blinkar det gult, lyser rött och lyser vitt vid backning någotlunda klart så ska det inte vara några större problem
Sedan får du inte glömma att reflexerna ska synas, nu går det att slänga dit extra just till besiktningen om man vill. Vad jag erfarit så syns reflexerna fortfarande vid 3 lager toning, inte lika klart som utan men ändå. Sedan syns färgerna förvånadsvärt bra ändå. Det du kan göra när du tonar är att du lägger på antal lager, börja kanske med 1 och låt det torka, sedan tar du en ficklampa eller vanlig lampa och lyser bakifrån och avgör själv vad du tycker om skenet, givetvis får du också avgöra om dom är lagom mörka eller ej. I värsta fall kan du ju även slänga i starkare lampor eller dioder om det inte alls vill synas
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!