3894
Sök

Devil eyes installerat med ett "mindre fel"..

87 Inlägg
24 september 2009
Trådstartare
Hej, har nu fått det installerat med hjälp av en duktig polare.. allt gick enligt planerna.. hehe, förutom en liten sak ..

Diod slingan(DRL) lyser samtidigt som halvlysena vilket är olagligt och inte går igenom en bes. frågan är bara varför , allt kopplat via elschemat som medföljde.

Tankar, ideér vore kul big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/96013/770112_x27lda.jpg
Senast redigerat av pHeeL (24 september 2009)

1 513 Inlägg
25 september 2009
rätta mig om jag har fel men e inte de tanken att de ska var istället för p-ljus? å då lyser de sammtidigt som halvljuset

Fixare
321 Inlägg
25 september 2009
Är det kopplat via schemat så är det rätt.
Dom skall kopplas på p-ljuset styrström. Så vill du kunna släcka dom får du dra nya kablar och sätta en strömbrytare imellan.

Lone Star Garage

87 Inlägg
25 september 2009
Trådstartare
evo_krolle skrev:
rätta mig om jag har fel men e inte de tanken att de ska var istället för p-ljus? å då lyser de sammtidigt som halvljuset

Oki, hmm .. då får vi se, ska bes. bilen idag . om inte är det juh bara o dra av kablarna.. big_smile hehe.. tack för svaret ..

87 Inlägg
25 september 2009
Trådstartare
Denna tråd kan oxå låsas nu .

Strålkastarna gick igenom, med positionslysen(DRL) och halvlysena på samtidigt.

Så nu vet alla det, som vill ha devileyes till volvo. bara o koppla in o köra på .. big_smile big_smile

2 924 Inlägg
25 september 2009
Egentligen en helt onödig tråd eftersom den baseras på en osanning eller ett problem/"mindre fel" som inte ens finns... men låt gå, kanske kan hjälpa någon annan som är ute och cyklar eller som blivit lurad wink

Låser.

// Moderator

~ Life is short, have FUN! ~

Sök