2289
Sök

Inför: Infra city bilträff 26/9

2 Inlägg
22 september 2009
Är det någon från bålsta-enköping eller bro som ska till väsby på lördag?
Senast redigerat av Jari-s (22 september 2009)

Team Night Meet
217 Inlägg
22 september 2009
Litet tips till arrangörerna på denna träff eller besökande. Skriv inte platser, tider eller liknande rörande "eftermys" om ni vill ha det i fred utan massa blå blinkande ljus i backspegeln! Bara nått att tänka på.. finns somsagt "PM" eller "IRL" där man kan diskutera sådant wink Bara ett litet tips! För allas skull så även denna träff kan bli så bra som möjligt smile samt hålla platser som används till "eftermys" lite mer "hemliga" för allmänheten om ja säger så!

Vill inte klanga ner på någon eller så bara påpeka det med tanke på egna erfarenheter som arrangör för FNM!

Kommer förmodligen förbi nu på lördag osv, behövs de hjälp är jag & mitt team mer än gärna villiga att hjälpa till! Bara höra av er om det är så smile

Mvh Ekfalk - Team Night Meet - Friday Night Meet

easy to sound cocky when you got no ride..

16 197 Inlägg
22 september 2009
vonekfalk skrev:
Litet tips till arrangörerna på denna träff eller besökande. Skriv inte platser, tider eller liknande rörande "eftermys" om ni vill ha det i fred utan massa blå blinkande ljus i backspegeln! Bara nått att tänka på.. finns somsagt "PM" eller "IRL" där man kan diskutera sådant wink Bara ett litet tips! För allas skull så även denna träff kan bli så bra som möjligt smile samt hålla platser som används till "eftermys" lite mer "hemliga" för allmänheten om ja säger så!

Vill inte klanga ner på någon eller så bara påpeka det med tanke på egna erfarenheter som arrangör för FNM!

Kommer förmodligen förbi nu på lördag osv, behövs de hjälp är jag & mitt team mer än gärna villiga att hjälpa till! Bara höra av er om det är så smile

elle skit i å ha nå "eftermys" som ni så fint kallar de.. bilträff ska va en bilträff.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

67 Inlägg
22 september 2009
Trådstartare
vonekfalk skrev:

du har fått ett pm big_smile

193 Inlägg
23 september 2009
evilaudio skrev:
TLO skrev:
evilaudio skrev:

de kan vi väl ordna  big_smile

Kommer du över broskarvarna med Jettan då? smile

jetan e nerplockad så den lär ja nog inte komma me.. tar väl golfen isf wink  VR6..big_smilebig_smile

Vafan!! Har du plockat ner Jettan IGEN??? hmm

Kommer förbi denna träff.. Som sagt det är bara o hojta till om vidare aktiviteter.. wink

Manne / Team Night Meet

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>

46 Inlägg
24 september 2009
Skall försöka komma förbi med både bil och kamera

83 Inlägg
24 september 2009
Kommer att vara i Stockholm i helgen så kanske jag tar en tur där via, vem vet wink

67 Inlägg
26 september 2009
Trådstartare
let us make the night we all gonna remember tomorow

327 Inlägg
26 september 2009
Jag kommer ikväll.
Måste ju åka på iallafall en träff i år, har inte varit sugen när RS4:an inte varit sänkt.
Men nu har jag äntligen monterat Bilstein chassiet så boka in mig på min första träff som sagt hehe.

327 Inlägg
26 september 2009
Inget regn på hela lördagen i Hufvudstaden enligt SMHI.

1 120 Inlägg
26 september 2009
Maby!

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

2 982 Inlägg
26 september 2009
Ska fan ta o försöka men blir svårt för min del

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
26 september 2009
Jag kommer förbi med några. men efter igårdagens incident så lär vi få besök utav polisen eller rättare sakt poliserna....

Team Whiplash Racing

5 Inlägg
26 september 2009
Kommer nog förbi med några stycken!

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
26 september 2009
är sugen på att komma..men hittar inte dit, VÄGBESKRIVNING tack,,,,

No Shame Racing Crew

258 Inlägg
26 september 2009
Kommer förbi! och eventuellt hjälper till smile