3326
Sök

Ang Streetracet i osby och utdöende kommuner

128 Inlägg
12 augusti 2006
Trådstartare
Var och skulle kolla på Streetrace i osby i torsdes kväll.De hölls ute i industriområdena och de var lugnt och städat.Väldigt trevligt också massor av feta bilar.Massor av människor med samma intresse. Men så hann man med 3 race sen kom snuten.Visst vi omringade dom så det kördes lite till men sen kom backupen å då var de skört. Fan man blir ju så arg bara. Hur orkar dom? När väl ungsomar samlar för att göra nått kul för en gångs skull. Ja menar vi lever ju i en döende kommun där de inte händer ett SKIT. Så snälla herr konstapeln. låt oss vara så länge de sköts ordentligt.
Va bara tvungen å skriva av mig lite. Sorry om texten är oförståelig, Ja fattar knappt den själv!
Senast redigerat av vampyren (13 augusti 2006)

Burn IF performance

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 augusti 2006
ja förstår iaf vad du menar å de e ju rent skit att man inte kan få köra om man inte stör nån eller nå sånt, sköter man sig å håller rent å inte riskerar andra så tycker jag att de e fjolligt om dom håller på sådär sad

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

324 Inlägg
13 augusti 2006
Ingen som har lite bilder där i från?

146 Inlägg
13 augusti 2006
hörde detta flickans fader å brossa var där å kollade.såg några bilder där i från verkade ha varit kul när ni omringade dem:P hoppas det kommer fler då man kan ställa upp med:D

128 Inlägg
13 augusti 2006
Trådstartare
det var riktigt kul och hoppas att arrangörerna inte ger sig! Låt för F*n inte snuten vinna;)

Burn IF performance

www.rallyshop.se
551 Inlägg
13 augusti 2006
Hitta ngn avlägsen plats någonstans, bårde ju itne ava så svårt..

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

128 Inlägg
13 augusti 2006
Trådstartare
det var avlägset.Jag frågade grisen om han inte hade nått bättre för sig. Han svarade bara;Det här är också ett brott, Jag får betalt för att stå här.
För mig så sjunker bara polisen mer och mer i värde. De ända de gör är att stå me lasern hela dagarna. De tar ju aldrig tag i riktiga brott.När en utlänning elda i vår husbuss kom polisen i 10 min sen gick de igen. de sa;vi skickar en utredningsgrupp att kolla på de.MEn de kom aldrig. De satt väl i solstolen vid väggrenen och stoppade riktiga brottslingar..

Burn IF performance

63 Inlägg
19 augusti 2006
Om någon har bilder härifrån så får ni gärna höra av er big_smile
Va där o kolla men tog inga bilder =/

146 Inlägg
24 augusti 2006
vilka dagar e det street race i osby oftast?? har hört att det e mest på lördagar? bor ju inte överdrivet långt i från så hadde varit kul om nån hadde skrivit här om det händer nått kul där eller i älmhults trakten

Sök