2790
Sök

Poliskontroll I Lund

35 Inlägg
25 augusti 2006
Trådstartare
Utanför St. Lars när man kommer från Statiol på Lunds södra, där står dem i mörkret med laser.
Senast redigerat av xoqrps (25 augusti 2006)

8 156 Inlägg
25 augusti 2006
Fick du böter?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

35 Inlägg
25 augusti 2006
Trådstartare
Nix, jag blev av med körkortet den 26 maj. Fick precis ta om det, sen köpte jag min första bil idag. Så jag håller hastigheterna, tack och lov!

8 156 Inlägg
25 augusti 2006
Grattis till bilköpet idag då!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

268 Inlägg
26 augusti 2006
tack för varningen! smile har hänt att jag vatt lite tung me foten där faktiskt.. de e en gasglad sträcka som du nog vet ^^

35 Inlägg
26 augusti 2006
Trådstartare
Nipfel skrev:
tack för varningen! smile har hänt att jag vatt lite tung me foten där faktiskt.. de e en gasglad sträcka som du nog vet ^^

Jo, jag kommer ihåg hur man lätt kunde komma upp i både 60 och 70 där. Men det var dock innan farbror blå stoppade mig mellan Sandby och Dalby i 108 vid en omkörning på 70-väg och tog mitt körkort i 2 månader (prövotid). Men nu försöker jag alltid att hålla hastigheterna, för mycket står på spel. Jobb, bil osv.

684 Inlägg
26 augusti 2006
xoqrps skrev:
Utanför St. Lars när man kommer från Statiol på Lunds södra, där står dem i mörkret med laser.

haha jag går i skolan vid St:lars tongue

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

35 Inlägg
26 augusti 2006
Trådstartare
villon skrev:
xoqrps skrev:

haha jag går i skolan vid St:lars tongue

Jag har gått på IT-gymnasiet vid St. Lars, tog studenten nu i år.

211 Inlägg
26 augusti 2006
Lånar din tråd lite wink Hur många av er är det som använder polisvanaren i telefonen, där man smsar ett nummer och får tillbaka ett där det står om det finns någon rapporterad fartkontroll? En polare blev av me kortet nyss så det får en ju att börja tänka efter lite (har prövotid) //Felix

Administratör
11 953 Inlägg
26 augusti 2006
Polisen står nog inte kvar nu...

Låser.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök