2462
Sök

Nu är *ZPITE* äntligen hämtad

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
15 oktober 2009
Rand skrev:
discokapten skrev:
Jill skrev:

Säger han med en Saab 9000 från -90... Så patetiskt! Skärpning folk!!

Jag tycker bilen ser ut som ett sönderspacklat rymdskepp, det jag har sett av den ute har inte imponerat på mig mer MEN det är min åsikt, lägger man upp en tråd om bilen så förutsätter jag att man tål att höra att bilen i någons ögon inte ser bra ut. Vill man ha kritik som är odelat positiv så visar man endast upp bilen för folk som antingen inte vågar säga att den är ful eller folk man vet tycker den är snygg.

Men jag undrar fortfarande lite om vad min bil har med det hela att göra?

Om jag går ner till banken och lånar pengar imorgon, så kan jag åka runt och leta reda på något lite ballare under helgen så postar jag samma kommentar på söndag/måndag? Ger det mig mer rätt att säga vad jag tycker?

du har så rätt grabben, vissa tål inte att höra, vilket är barnsligt!

+1

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

393 Inlägg
16 oktober 2009
Trådstartare
Lotec skrev:
Ännu en tråd som urartar.. För övrigt så tycker jag det ska bli riktigt kul och se vad du ska göra med den smile  Lycka till!

Tackar för det.Japp skall bli kul att jobba på denna bilen smile

393 Inlägg
16 oktober 2009
Trådstartare
Var hemma hos Kooz i tisdags å hämtade alla delar till zpite.Det var inte lite med saker det.Som tur var så hyrde vi en släpkärra med lock.Fick även med en byggpärm som dom har uppdaterat bygget av zpite från börgan till slut med bilder å mycket info.Den var riktigt kul att få glutta i.Det är otroligt egentligen när man ser på bilderna från hur bilen såg ut från börgan.Då känner man inte igen att det är samma bil.Skulle aldrig tro att en sådan bil kunde bli så himla grym.Nu håller vi på å filar lite på ideer som vi kommer dola med nu framöver.Uppdaterar så fort vi fått lite resultat m,m.
Mvh//Snakeman

2 118 Inlägg
16 oktober 2009
upp med mer bilder smile grym bil som förhoppningsvis blir grymmare big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

393 Inlägg
16 oktober 2009
Trådstartare
NJ_ skrev:
upp med mer bilder smile grym bil som förhoppningsvis blir grymmare big_smile

Tackar för komentaren!!! Vi har flera bilder på sidan om du inte kollat där ? smile Kommer upp flera bilder snart så fort vi hinner.Lite bättre på inredning m,m Samt den grymma ryggraden i taket.
Mvh//Snakeman

393 Inlägg
17 oktober 2009
Trådstartare
Lotec skrev:
Ännu en tråd som urartar.. För övrigt så tycker jag det ska bli riktigt kul och se vad du ska göra med den smile  Lycka till!

Tackar!!
Japp skall bli riktigt kul att pysla med denna smile

393 Inlägg
18 oktober 2009
Trådstartare
Plankpojk skrev:
Jag tror den kommer bli asball smile Den är redan jävligt läcker och lite nya tankegångar på den är väl inte alls fel. Det ska bli mycket intressant och se hur detta blir. Lycka till smile

Hej!!
tackar för det.japp vi tror på att den kommer bli grymt fin med ny lack från en film samt motivlackning ock lite inrednings pyssel med.Skall bli kul att få jobba med denna.Mvh//Sanakeman

449 Inlägg
20 oktober 2009
Najs smile

393 Inlägg
20 oktober 2009
Trådstartare
Matt3_ skrev:
Najs smile

Tackar för din komentar smile

9 108 Inlägg
20 oktober 2009
Låser här då det i grunden var mer av ett blogginlägg och ingen projekttråd som det börjar likna nu.
Sedan gillar jag inte när man skriver ett inlägg om dagen för att svara på folks kommentarer, svara på alla på en gång istället.

§4 Lyftning av trådar (gäller forumet)
Meningslösa inlägg för att lyfta en tråd är inte tillåtna.

Sök