Jag är inte alls nöjd med den filmen, den lossnade ute i kanterna av värmen.. trots sprittvätt o rena rutor o så, så jag slet bort allting o fick sätta dit "riktig" film istället..
tja undra hur de blir och är å jobba med biltemas äteranvändbara tonigs film ? förväntar mig nt att de ska se ut som proffs tonat men någon som har provat å kan säga va ni tycket ? samt ladda upp nå bild på reslutat ?
Biltemas toningsfilm är hur smidig som helst att jobba med och det blir bra också.
Hej, jag lånar tråden lite. Jag skulle vilja ha hjälp med en beskrivning på hur ni gjort när ni monterat denna film, och hur skär ni ut rätt storlek? Försökte idag men får inte alls till det. Mvh
Hej, jag lånar tråden lite. Jag skulle vilja ha hjälp med en beskrivning på hur ni gjort när ni monterat denna film, och hur skär ni ut rätt storlek? Försökte idag men får inte alls till det. Mvh
Har själv aldrig arbetat med toning men kan ju tänka mej att man kan göra nån mall av papper lr nåt kanske
jag hade den på min 240 när jag köpte bilen, såg ut som skit. massa små luftbubblor, allt svart ser lila ut inne i bilen och den släpper i kanterna! skit i biltema det är värt pengarna att proffstona.