3466
Sök

Bilen rycker vid körning??

Höst och kallt
325 Inlägg
22 augusti 2009
Trådstartare
Tjena tänkte fråga om nån vet vad felat kan vara på min audi???
den rycker  o ha sig när ja kör... spelar ingen roll om ja kör 70 eller  120 km så går den inga bra alls.

Trucker
2 710 Inlägg
22 augusti 2009
det av samma på min saab.. ta o byt tändstift till en början. en billig åtgärd liksom. dock ej säker att den blir bra efter de.. så ett annat alt e att du tar in den på auktoriserad verkstad. felsökning smile

Fart missbrukare

OEM <3
6 957 Inlägg
22 augusti 2009
Hur mår LMM:en? Lambdan? Hur ser stiften ut?

OEM <3

123 Inlägg
22 augusti 2009
kör en felsökning tycker jag

DFFL
9 020 Inlägg
23 augusti 2009
Backventil till vevhusventilationen var problemet när min spelade allan.
Ryckig som fan och "halv-misstände".

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

50 Inlägg
23 augusti 2009
kolla tänd kablarna , det va felet på min:)

739 Inlägg
29 oktober 2009
jag har nästan samma problem med min Golf III 1.8L den rycker då o då när man är ute o kör :S tex man kör 100 så rycker den till sen går de köra långt sen rycker den igen o en gång va jag med om att den ryckte som satan när jag skulle köra o då körde jag i 20km/timmen inte fort jobbigt är det ;/

mvh vet någon felet skriv in det här smile någon måste haft samma problem en helt vanlig Golf 1,8L bensinare

367 Inlägg
29 oktober 2009
det kan även vara en tänspole!! har för mej att det sitter en till varje stift!! men jag kan ha fel

Sök