3309
Sök

Billigaste sätt, fixa en dvd i bilen.

246 Inlägg
28 oktober 2009
Trådstartare
hej jag vill fixa en dvd i bilen och tänkte lite på den billigaste sätt att kunna fixa en dvd i bilen, jag har tänkt på pris mellan 1000-1500:- och jag undra blir det biligar och fixa skärm o sen dvd eller att köpa en dvd portabel. jag har tänkt på den. Next Base SDV47A som finns på www.brl.se och jag har oxo en fråga kan man inte göra så att köpa en bilstero som spelar dvd skivor och koppla till den en skärm.
gärna lite idéer oxo big_smile

M.V.H Agneos

982 Inlägg
28 oktober 2009
finns ju kina tjaffs dvd med skärm i ett för ca 1500...men de är ju bara skit..ska du ha en vettig dvd och skärm får du nog lägga 4k minst
Senast redigerat av Beeenny (28 oktober 2009)

169 Inlägg
28 oktober 2009
vart köper du dessa kina piss???

Full Gas Spar Tid:P

C20LET
1 041 Inlägg
28 oktober 2009
vill inte vara en sån tråkig, men ska du ha en dvd spelare så köp en vettig som håller inte portabel som åker fram o tillbax, min polare köpte en portabel men han tröttnade på den redan efter en vecka.

spara lite pengar o köp en bra pryl som du kan använda som MP3 spelare o oxå en dvd så slipper du en massa kablar o bök, men det är va jag tycker smile

Vi tycker olika vet jag, that's it

C20LET
1 041 Inlägg
28 oktober 2009
agneos skrev:
att köpa en bilstero som spelar dvd skivor och koppla till den en skärm.

det här missade jag.
jo då man kan alltid köpa en dvd spelare alltså huvudenheten o sedan kopla den till en skärm, så har jag i min bil, men bra fråga hur mycket det skulle kosta nu.

kolla på blocket så lär du hitta en del lösa skärmar o sedan så hoppas jag att du hittar en bra huvudenhet som spelar dvd spår.

köpte min JVC på BRL för tre år sen o då kostade den runt 3500kr o skärmen inhandlades nån annanstans lite billigare.

men billigaste sättet är nog att hitta en dvd spelare med skärm..

Vi tycker olika vet jag, that's it

246 Inlägg
28 oktober 2009
Trådstartare
Rawad skrev:
agneos skrev:

det här missade jag.
jo då man kan alltid köpa en dvd spelare alltså huvudenheten o sedan kopla den till en skärm, så har jag i min bil, men bra fråga hur mycket det skulle kosta nu.

kolla på blocket så lär du hitta en del lösa skärmar o sedan så hoppas jag att du hittar en bra huvudenhet som spelar dvd spår.

köpte min JVC på BRL för tre år sen o då kostade den runt 3500kr o skärmen inhandlades nån annanstans lite billigare.

i första han jag har tänkt så som du har gjort jag vill inte ha en bilstero och en dvd spelare i bilen. Skäm är lätt och hitta, men huvudenhet som spelar dvd  jag behöver lite tips om vilka märke är bra. från börja tänkte jag att det gick inte och göra så att man köper en bilstero som spelar dvd och sen bara koppla en skärm.  har du inga bilder på hur du har gjort?

några tips på bilstero som spelar dvd skivor, gärna brända skivor oxo big_smile

M.V.H Agneos

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
28 oktober 2009
och vilka som kan spela upp filmer från usb

246 Inlägg
28 oktober 2009
Trådstartare
christofer_k skrev:
och vilka som kan spela upp filmer från usb

det undrar jag med big_smile

M.V.H Agneos

246 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
agneos skrev:
Rawad skrev:
agneos skrev:

det här missade jag.

i första han jag har tänkt så som du har gjort jag vill inte ha en bilstero och en dvd spelare i bilen. Skäm är lätt och hitta, men huvudenhet som spelar dvd  jag behöver lite tips om vilka märke är bra. från börja tänkte jag att det gick inte och göra så att man köper en bilstero som spelar dvd och sen bara koppla en skärm.  har du inga bilder på hur du har gjort?

några tips på bilstero som spelar dvd skivor, gärna brända skivor oxo big_smile

??????????????????????

M.V.H Agneos

246 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
är electronics bilstereo bra?

M.V.H Agneos

2 914 Inlägg
29 oktober 2009

246 Inlägg
29 oktober 2009