hallå! nu har jag slängt på vinterpuckarna tyckte den vart mycket fränare med plåtisarna än dom där äckliga alufälgarna som ser förjävliga ut:P
Tonade även om mina bakljus, då blinkersen ej vela lysa orange som ja vela när dom var röd tonade, så fick ta tinner,lacknafta,bromsrengöring,bromsolja och slippapper så tillslut så fick ja bort färgen:) va svårare än va ja trodde att få bort allt:P haha
så nu blinkar dom orange, men ska skaffa ett par besikningslyktor så ja är säker på att jag inte får nå nerslag på de där.. vore trökigt
rostlagade än en balk under, har dock ingen bild på det men ska lägga mig under och ta ett kort sen när ja orkar
haha en kopia av min fast min e lägre och så e alla mina lister mattsvarta.. håller på att lacka mina plåtisar vita sen har ja fästen för 5 xtraljus som du och en glt vinge, men dom 2 sista kommer inte på
lite olika kommentarer är de men som sagt så är smaken som baken vill inte ha den fin, utan ja vill ha den i sånt stuk att den ska andvändas hårt och att man inte behöver vara rädd om den, ja menar det är ju bara en 740i sen så som den såg ut när ja fick den, visst den kanske ser bra ut på bilderna men de var mycket rost på den, och ja tycker inte riktigt om orginala 740is då de blir lite för mycket gubb bil