2541
Sök

Eftersnack: Friday Night Meet 4/12 jakans p-hus

67 Inlägg
4 december 2009
Trådstartare
Jaha vad tyckte ni ? själv tycker jag att det va lite tråkigt att de inte blev lite sladd på någon ställe efter och det blev inte lika många bilar som jag hade förväntat mig men men vi får väl hoppas på det bästa nästa gång hoppas det är snö då också big_smile

30 Inlägg
4 december 2009
hehe okej själv var jag aldrig i garaget jag åkte bara förbi på hojen och då var det typ inga där. så jag palla inte ens åka in. men får hoppas på mer folk nästa gång big_smile

2 982 Inlägg
5 december 2009
j dök upp vid 2015, såg att det stod "färre bilar i garaget än på min tomt". drog direkt. ingen vits med att stanna.

Sthlm(s)low
168 Inlägg
5 december 2009
Residence skrev:
j dök upp vid 2015, såg att det stod "färre bilar i garaget än på min tomt". drog direkt. ingen vits med att stanna.

istället för att sitta i ett hörn å sura å skriva inlägg här så kan du ju komma fram å prata? va spelar de för roll hur många bilar de e egentligen? även fast de inte vart så mycke folk trots alla som sagt att dom skulle komma så va de fan roligt att träffa alla människor igen som man inte träffat sen slutet av september. De blir va man gör de till

Sir skrotnisse
191 Inlägg
5 december 2009
:cool:tja kommer ni ha fler träffar eller ? jag har precis flyttat till sthlm o ska skaffa mig en gammal malibu tongue tänkte komma dit o säga hej smile

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
6 december 2009
kommer nästa gång med lite polare osv:D har lite folk

Roos
6 december 2009
kör på lördagar istället då jag inte jobbar wink

Sir skrotnisse
191 Inlägg
6 december 2009
ja va fan köpte en liten mini cheva o snål motor skriv upp mig med då :=

117 Inlägg
7 december 2009
faan att man missa denna träfff

Sir skrotnisse
191 Inlägg
7 december 2009
rooos skrev:
kör på lördagar istället då jag inte jobbar wink

Helt klart ! jag kan träffa dig .. så får vi ta ett litet rakt fram race mot min lilla mini cheva smile cool

German Engineering
9 083 Inlägg
8 december 2009
saab_9 skrev:
faan att man missa denna träfff

Synd att vi inte sågs men vi ses snart antar jag smile Iallafall så var man med Master_Blaster78 och Turbo_Diwa från NS-Crew och snackade lite med de. När det gäller träffen så var det skittråkigt hmm Tröttnade efter 1 timme och drog hem.

//CarpeDiem wink
Senast redigerat av CarpeDiem (8 december 2009)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

193 Inlägg
8 december 2009
Lindbloom skrev:
Residence skrev:

istället för att sitta i ett hörn å sura å skriva inlägg här så kan du ju komma fram å prata? va spelar de för roll hur många bilar de e egentligen? även fast de inte vart så mycke folk trots alla som sagt att dom skulle komma så va de fan roligt att träffa alla människor igen som man inte träffat sen slutet av september. De blir va man gör de till

WORD!!

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>

Sök