2569
Sök

Måste byta sommar däck till vinter däck men den har spik så vet ni vart det finns helg öppet däckverkstad i sthlm

508 Inlägg
12 december 2009
Trådstartare
som min rubrik lyder behöver ett helg öppet däckverkstad i stockholm trakten helst norr om stockholm som tar emot bilia kort volvo kort så man kan betala med detta kort snälla snabba svar är mkt tacksam för hjälp

5 198 Inlägg
12 december 2009
Spar till måndag om inte annat.. tror nog bylingen har överseende om du har punka..

146 Inlägg
12 december 2009
Hur vill du ha däcket lagat då?
Bara spik i eller har det tagit skada?

Vcds

508 Inlägg
12 december 2009
Trådstartare
bearz skrev:
Hur vill du ha däcket lagat då?
Bara spik i eller har det tagit skada?

nej bara spik i däcket vill laga den och nej den har inte punka men våga man sätta in den där vet nån butik som är öppet

146 Inlägg
12 december 2009
Jag har lagningsutrustning som man inte behöver ta bort däcket.
Men sedan är det ju det där med vad man anser ett däck skadat eller om man skall laga.
Det finns sedan lagning som man sätter inifrån och måste för detta ta bort däcket och sedan balansera.

Vcds

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
12 december 2009
volvo-s60-t5 skrev:
som min rubrik lyder behöver ett helg öppet däckverkstad i stockholm trakten helst norr om stockholm som tar emot bilia kort volvo kort så man kan betala med detta kort snälla snabba svar är mkt tacksam för hjälp

Altså är sommardäcken lagliga kan du bessa med dessa. Bilprovningen struntar i vad för däck du har sålänge dom är lagliga!

Isoleringsplåtslagare
173 Inlägg
13 december 2009
Laga själv med hjälp av tex jula: http://www.jula.se/reparationssats-for- … ack-129462

237 Inlägg
13 december 2009
om du fortfarande söker efter en bilverkstad som fixar och utför det du söker, så har du Meca Bilverkstad i alby, dem e riktigt grymma o billiga, samt att dem tar kort och bilia kort wink

Sök