3263
Sök

Hjälp med att installera dvd i bilen.

64 Inlägg
21 december 2009
Trådstartare
Hej, nu är det så att jag vill införskaffa lcd skärmar till bilen och en dvd spelare. Men då jag har en vanlig stereo som sitter i 740:n vet jag inte om jag ska dra mera kablar eller inte. Vore tacksam om det fanns en guide på nätet hur man gör då jag redan sökt men inte hittat något

217 Inlägg
21 december 2009
bare å bytte rett ut smile mulig du trenger ekstra med video kabler, men ikke noe iht strøm

64 Inlägg
21 december 2009
Trådstartare
Så du menar att jag bara byter sedan när jag ska koppla video är det bara att dra kablar till skärmen eller???

64 Inlägg
21 december 2009
Trådstartare
okej tackar big_smile men nu kommer ett annat problem, jag har vanliga lösa kablar på min bil ( stereokablaget) de flesta dvd:n har DIN eller ISO, hur gör man med dem

64 Inlägg
21 december 2009
Trådstartare
Någon ????

372 Inlägg
21 december 2009
Det bästa är väll att åka till mekonomen eller någon affär och köpa ett färdigt isokablage som passar till din stereo/dvd.

Saab älskare!
4 597 Inlägg
21 december 2009
the-king skrev:
okej tackar big_smile men nu kommer ett annat problem, jag har vanliga lösa kablar på min bil ( stereokablaget) de flesta dvd:n har DIN eller ISO, hur gör man med dem

förstår inte hur du menar?? DIN har inget med det och göra, dock är det en koppling i din dvd som du kanske vill ha till iso, men jag förstår inte hur du menar??

tokfrans
982 Inlägg
21 december 2009
740 brukar väl ha vanlig ISO standard på kontakt stycket? på dom DVD spelare som jag installerat så är det ISO standard på dom med.. dvs kontakterna passar "bolt on" då behöver man bara dra video kabel ut till skärmarna?

Sök