3271
Sök

hjälp me livets svåra sida....

180 Inlägg
9 september 2006
whiper skrev:
jaha... när ja trodde ja hade förlorat de ja kunde, så kommer ja förlora mer. ja evt att ja kommer förlora min kille, inte bara så att de tar slut, men han kommer att försvinna för alltid. han har en sjukdom som inte går att bota, men äter nu bromsmediciner. jag har förlorat en jätte nära tjejkompis o en killkompis till mig o killen. ja trodde att detta va allt, men fick igår veta att ja kanske även kommer förlora min bästa kompis, vi har varit kompisar hela uppväxten. sen nyfödda typ. o nu ska de oxå ta slut!! de betyder att ja kanske förlorar 4 nära vänner på ett år!! de e faan inte rättvist ;'(

tycker nästan de känns som om du har haft tillräckligt för länge senn ... hmm

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

733 Inlägg
9 september 2006
Trådstartare
jensonnn skrev:
whiper skrev:
jaha... när ja trodde ja hade förlorat de ja kunde, så kommer ja förlora mer. ja evt att ja kommer förlora min kille, inte bara så att de tar slut, men han kommer att försvinna för alltid. han har en sjukdom som inte går att bota, men äter nu bromsmediciner. jag har förlorat en jätte nära tjejkompis o en killkompis till mig o killen. ja trodde att detta va allt, men fick igår veta att ja kanske även kommer förlora min bästa kompis, vi har varit kompisar hela uppväxten. sen nyfödda typ. o nu ska de oxå ta slut!! de betyder att ja kanske förlorar 4 nära vänner på ett år!! de e faan inte rättvist ;'(

tycker nästan de känns som om du har haft tillräckligt för länge senn ... hmm

jaa.. de tycker ja me ;'( ja har varkligen tappat lusten när de gäller allt... inget känns längre kul.. känns ju faan inte äns kul att hålla på me bilarna!! ;'( allting känns ju onödigt efter som att allt ja älskat snart inte längre finns... life sucks hard...

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

2 652 Inlägg
9 september 2006
man får tänka på att folk har\haft det värre än så . inte för att de du vart med om är lite .

3 182 Inlägg
9 september 2006
har själv vart med om det.hella släkten har fryst ut en,en gång i tiden på grund av att man va  sturlig,

733 Inlägg
9 september 2006
Trådstartare
pukan2 skrev:
har själv vart med om det.hella släkten har fryst ut en,en gång i tiden på grund av att man va  sturlig,

men e man strulig, då e man ofta gansak stark i sej själv. de e inte ja. ja tänker hela tiden att ja inte ska bry mej om de.. men de går inte, gör de till stora saker hela tiden, vilket gör att ja bryter ihop igen.

This Bitch Bites

3 182 Inlägg
9 september 2006
whiper skrev:
pukan2 skrev:

men e man strulig, då e man ofta gansak stark i sej själv. de e inte ja. ja tänker hela tiden att ja inte ska bry mej om de.. men de går inte, gör de till stora saker hela tiden, vilket gör att ja bryter ihop igen.

Har varit sturlig är inte längre,men för mig så var rädningen min tjej,hadde inte jag träffat henne så hade jag garanterat settat inne.

733 Inlägg
9 september 2006
Trådstartare
pukan2 skrev:
whiper skrev:
pukan2 skrev:

Har varit sturlig är inte längre,men för mig så var rädningen min tjej,hadde inte jag träffat henne så hade jag garanterat settat inne.

okej. min kille e för långt nere för att ja skulle kunna hjälpa han ur de. han har försökt o försökt, men han kan inte motstå kickarna sad han e ju ute o gör affärer ikväll, men så ringer han mig o säger att han älskar mig... han vill sluta men kan inte. de känns som de inte finns nått ja kan göra för att hjälpa han :'(

This Bitch Bites

3 182 Inlägg
9 september 2006
ställ ett krav det brukar hjälpa.kan jag lova dig.

3 182 Inlägg
9 september 2006
pukan2 skrev:

jag va unge fär lika dan,men jag älskade min tjej för mycket så jag valde henne förre allt annat.ett klokt vall tycker jag.

1 567 Inlägg
9 september 2006
`Du behöver prata men nytt folk eller skaffa dig en en bästis som kan lyssna på vad du har att säga utan att ställe en massa onödiga frågor..Jag vet precis vad du går igenom och  det ända som hjälper är att snacka om det.Att svälja det gå vidare är farligt då ligger det och skvalpar runt inombords,Ok blir bara värre och värre..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

326 Inlägg
10 september 2006
när jag är ricktigt nere så brukar jag tanka bilen full å åka till en stor tom parkering å bara leka slut på en tank typ! så jävla skönt det är ett roligt sätt(men dyrt) å avreagera sig på!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!

lundwall
10 september 2006
Alltså, whiper. Antingen så gör du något åt det, eller så finner du dig i hur det är. Det ÄR faktiskt så enkelt. Gilla läget, eller gör något åt det.

733 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
pukan2 skrev:
pukan2 skrev:

jag va unge fär lika dan,men jag älskade min tjej för mycket så jag valde henne förre allt annat.ett klokt vall tycker jag.

allt han säger e att han inte vill att ja ska börja, han gör allt för att ja sak få reda på så lite som möjligt. skulle ja ge han ett ultimatum, hans kriminallitet, le mig, då har ja redan förlorat de när ja säger de.

This Bitch Bites

733 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
940R skrev:
`Du behöver prata men nytt folk eller skaffa dig en en bästis som kan lyssna på vad du har att säga utan att ställe en massa onödiga frågor..Jag vet precis vad du går igenom och  det ända som hjälper är att snacka om det.Att svälja det gå vidare är farligt då ligger det och skvalpar runt inombords,Ok blir bara värre och värre..

ja bor 50 mil från en av dom få människor ja litar på o verkligen gråta hos. den andra personen ja kan prata o gråta hos kanske dör. ja har jäävligt svårt för att lita på folk.

This Bitch Bites

733 Inlägg
13 september 2006
Trådstartare
skulle bara säga de att ja tycker själv att ja gjort framsteg nu... faktiskt slut mellan mig o killen nu. de känns ju gansak bra så, men de e jävligt ensamt o tomt nu kan ja säga hmm

ville bara säga att ja kanske kan vända på allt så att man börjar må bättre smile

This Bitch Bites

353 Inlägg
13 september 2006
glad att höra det:) Vi på garaget finns ju här om inte annat:)

Enjoy....

677 Inlägg
13 september 2006
Vill inte lägga mig i andras relationer. Men av vad du beskrivit så tror jag att det var det bästa du kunde göra.

Stark gjort!

362 Inlägg
13 september 2006
BoraV6 skrev:
Vill inte lägga mig i andras relationer. Men av vad du beskrivit så tror jag att det var det bästa du kunde göra.

Stark gjort!

Håller me! Ha de Bässt!

324 Inlägg
13 september 2006
Det var nog det bästa du kunde göra . Hoppas det blir en vändpunkt i ditt liv.

733 Inlägg
13 september 2006
Trådstartare
hehe smile tackar jätte mkt för ert stöd nu!
förhoppningsvis kommer ja från allt i helgen me, ska till en kompisså ja får tänka på annat smile

This Bitch Bites

Sök