Tjena! jag har letat som fasen överallt på nätet och olika forum men inte hittat nått. är ute efter en snygg monterings ram till dubbel din spelare i e39. vill inte förstöra orginal looken inne i bilen heller då jag anser at det ser riktigt bra ut med orginal stereon. om någon vet nån sida eller nått som man kan få tag i en ram så får ni gärna tipsa om det:D
Vet inte om det är svaret på din fråga, men har du checkat blekingebilradio? Kategorin tillbehör->Övrigt. Finns monteringsramar, om dom passar vet jag inte.
tack så mycket för svaren:D tänkte på en till grej, om man ska beställa från usa eller vart det nu var, kommer frakten kosta massor? och sen behöver jag både en ram och ett sånt monteringskit?
fan va härligt:) har letat länge efter en dubbel din ram till bmw Vill du kvar volym mm i ratten så finns en kabel härva på BRL.se att köpa, de gjorde jag och det fungerar:)
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
tack så mycket för svaren:D tänkte på en till grej, om man ska beställa från usa eller vart det nu var, kommer frakten kosta massor? och sen behöver jag både en ram och ett sånt monteringskit?
Monteringskit är för att man i de flesta fall måste kapa ur luftkanalen bakom och täcka igen hålet med plåt el ngt annat lämpligt samt att det inte finns några färdiga infästningar för dubbeldin bakom panelen men allt detta går att göra själv om man är lite händig , vill du vara lite lat och få fina grejor som passar direkt så är monteringskittet en bra grej att köpa till.
okej! men vad jag har läst mig till så är det bara på 00 och uppåt man måste kapa i lufkanalerna , vet du om det stämmer? vet du om det är dyrt med frakt från tyskland?
okej! men vad jag har läst mig till så är det bara på 00 och uppåt man måste kapa i lufkanalerna , vet du om det stämmer? vet du om det är dyrt med frakt från tyskland?
Det kan så vara , jag vet inte det faktiskt. Maila dem och fråga om frakt , tycker inte det kan bli så mkt iom att det inte är ngn stor/tung grej.