2482
Sök

Dubbel din ram till BMW 523i E39 - 96

DräparN
32 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
Tjena! jag har letat som fasen överallt på nätet och olika forum men inte hittat nått.tongue är ute efter en snygg monterings ram till dubbel din spelare i e39. vill inte förstöra orginal looken inne i bilen heller då jag anser at det ser riktigt bra ut med orginal stereon. om någon vet nån sida eller nått som man kan få tag i en ram så får ni gärna tipsa om det:D

DLS
1 147 Inlägg
3 januari 2010
Vet inte om det är svaret på din fråga, men har du checkat blekingebilradio? Kategorin tillbehör->Övrigt.
Finns monteringsramar, om dom passar vet jag inte.

Alt. Bilspecifik produkt->Bmw->Monteringsram
Senast redigerat av huntelaar (3 januari 2010)

Hewi
571 Inlägg
4 januari 2010
Finns säkert i sverige också men: http://www.janus-design.net/english/e39 … /index.php , kolla även in deras monteringssats!

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

DräparN
32 Inlägg
4 januari 2010
Trådstartare
tack så mycket för svaren:D tänkte på en till grej, om man ska beställa från usa eller vart det nu var, kommer frakten kosta massor? och sen behöver jag både en ram och ett sånt monteringskit?

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
4 januari 2010
fan va härligt:) har letat länge efter en dubbel din ram till bmw smile Vill du kvar volym mm i ratten så finns en kabel härva på BRL.se att köpa, de gjorde jag och det fungerar:)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

Hewi
571 Inlägg
4 januari 2010
dennaa91 skrev:
tack så mycket för svaren:D tänkte på en till grej, om man ska beställa från usa eller vart det nu var, kommer frakten kosta massor? och sen behöver jag både en ram och ett sånt monteringskit?

Monteringskit är för att man i de flesta fall måste kapa ur luftkanalen bakom och täcka igen hålet med plåt el ngt annat lämpligt samt att det inte finns några färdiga infästningar för dubbeldin bakom panelen men allt detta går att göra själv om man är lite händig smile , vill du vara lite lat och få fina grejor som passar direkt så är monteringskittet en bra grej att köpa till.

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

727 Inlägg
4 januari 2010
Nu vart ju även jag sugen på att byta stereo tongue tack för tipset säger jag med! big_smile inte haft en tanke på detta förrän nu

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

DräparN
32 Inlägg
4 januari 2010
Trådstartare
okej! men vad jag har läst mig till så är det bara på 00 och uppåt man måste kapa i lufkanalerna , vet du om det stämmer? vet du om det är dyrt med frakt från tyskland?

Hewi
571 Inlägg
5 januari 2010
dennaa91 skrev:
okej! men vad jag har läst mig till så är det bara på 00 och uppåt man måste kapa i lufkanalerna , vet du om det stämmer? vet du om det är dyrt med frakt från tyskland?

Det kan så vara , jag vet inte det faktiskt. Maila dem och fråga om frakt , tycker inte det kan bli så mkt iom att det inte är ngn stor/tung grej.

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

135 Inlägg
7 januari 2010
dennaa91 skrev:

Frakt kostar £7.99 till Sverige! wink

Sök