jag skulle vilja ha tips på en volvo 740 gl styling tips om vad man kan köpa invänding och utvändigt i bilen så det ser riktigt bra ut . den är röd . har beställt sportratt och blåa instrument ljus ska å röd sportklädsel å snygga mattor till bilen imon
Kan ju göra som alla andra och lacka innerlisterna till bilens färg. sedan så är ju två antenner ist för en snyggt med. Vinge funkar för dom flesta. dimljus om du inte redan har de, finns lite att göra
kopierat från min projekt tråd.. finns lite att göra..
X Montera 3 extraljus (Rallye 3003 blue) X 3 St POWER Xenonkit till Extralyserna X Vindavvisare runt om - Vita blinkers / Ny Grill (ska byta till turbogrillen istället för nät) - Tona Rutorna X Tona baklyserna X Lacka dropplisterna på taket x Framruteboard/bak X Ta bort emblemen - Volvos addon kjolar runt om, lackade Svart - Ögonlock X 17" fälgar (som sitter på 740in) - Nya baklampor - Lacka bromsok - Lacka kofångarna + Listerna - Ta bort lykttorkarna - Nya strålkastare med svarta reflektorer - 960 Handtag - Släta breddade V70 lister runtom - Andra backspeglar - Kanske takvinge? - Slätt tanklock (utan flärp) X Stänkskydd Röda
Styling invändigt
- Montera elhissar - Ny R-sportsklädsel x Byta till röd instrumentbelysning - Kromringar X Montera klädsel på stolarna X Byta till MOMO Sportratt - Bagage matta (ska spraymålas svart)
Anser att det mesta är sagt, iallfall för vad som var populärt när jag var i 740 svängen Add-on, solfilm, takvinge, r-vinge, nyare baklysen med vita blinkers, 17" polaris eller 18" super DTM.
Dock får du en 740 som ser ut som väldigt många andra
har du den "nya karossen" så kan det vara snyggt med 850:ins r-front men ska man "styla" en 740 måste man vara diskret. skinnklädsel höjer känslai invändigt.