3407
Sök

Billigaste Extraljusen?

446 Inlägg
2 januari 2010
Svensson skrev:
sim är en kopia av hella har ja för mig, rätta mig om ja har fel? helt klart prisvärd,

själva huset är en ren kopia, men det som avgör om ett extraljus är bra eller inte är ju reflektor/lins och dom är inte i närheten lika hellas. men än en gång, de är prisvärda smile

233 Inlägg
17 januari 2010
MrEricsson skrev:
sim duger finfint och efter som de är 100% plast går de inte  sönder lika lätt heller tål stenskott osv inget glas man behöver oroasig över stenskott med  så dom är riktigt nice med tanke på priset

där har du helt fel jag har 3st vita sim ljus och det ena av dom har spruckit pga stenskott

Audi frälst

Xenoholic
2 559 Inlägg
17 januari 2010
fredde_petermann skrev:
MrEricsson skrev:
sim duger finfint och efter som de är 100% plast går de inte  sönder lika lätt heller tål stenskott osv inget glas man behöver oroasig över stenskott med  så dom är riktigt nice med tanke på priset

där har du helt fel jag har 3st vita sim ljus och det ena av dom har spruckit pga stenskott

Är ju bara de blåa som är plast hmm

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
17 januari 2010
VW_67 skrev:
Svensson skrev:
sim är en kopia av hella har ja för mig, rätta mig om ja har fel? helt klart prisvärd,

själva huset är en ren kopia, men det som avgör om ett extraljus är bra eller inte är ju reflektor/lins och dom är inte i närheten lika hellas. men än en gång, de är prisvärda smile

Monterade fyra ofärgade SIM på min VW multivan i mellandagarna och dessa fyra lyser inte ens i närheten så bra som de tre blåa Hella jag har på 9-5´an. Men med tanke att Simmarna bara kostar tvåhundringen styck så är dessa helt ok.
Senast redigerat av hotrodder (17 januari 2010)

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

4 001 Inlägg
17 januari 2010
hotrodder skrev:
VW_67 skrev:
Svensson skrev:

Monterade fyra ofärgade SIM på min VW multivan i mellandagarna och dessa fyra lyser inte ens i närheten så bra som de tre blåa Hella jag har på 9-5´an. Men med tanke att Simmarna bara kostar tvåhundringen styck så är dessa helt ok.

och ändå så är blå glas sämre än transparenta rent ljusmässigt

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
17 januari 2010
kolvas skrev:
hotrodder skrev:
VW_67 skrev:

och ändå så är blå glas sämre än transparenta rent ljusmässigt

Mmm fast jag föredrar nästan det blåa glaset när det är helvitt med snö däremot tycker jag dessa lyser skit vid skymmning på en blöt och mörk höst väg. Det jag saknar mest med Simmarna är längden som är usel jämfört med Hellorna på på Saaben.
Senast redigerat av hotrodder (17 januari 2010)

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

Sök