Vad skall man välja för firmabil i 250 000kr-klassen för att få ut så mycket skoj för pengarna som möjligt. Vill gärna ha något bakhjulsdrivet och BMW ligger mig varmt om hjärtat, men kom gärna med förslag
betyder inte "Firmabil" stor maffig... se på mej? eller är det bara ut och sladda med den? ;D vad tycker företaget om sådant? isf kan du ju tipsa om vart jag ska söka mohah!
Jag hade köpt en Bmw 3-serie med mycket motor och utrustning, mer eller framför allt nyare bil för pengarna och sticker inte ut lika mycket som en 5a eller en 7a.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Jag säger också en 3 serie ifall man vill ha roligt åka som en kung och kunna göra en stilren och fin bil, allt från 2.8 till m3 hade jag gått på, för att ha sköj,
annars säger jag en 7 serie ifall man vill glida runt och att folk enbart ska vända blicken när man blåser förbi i 250kmh eller bara cruisa i stan
Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX
Personliga funderingar funkar bäst om du tar i din blogg. Gör en sökning efter köpråd och 250000 exempelvis och sedan skapar du en ny köprådstråd kring de modeller du tror passa dig.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-