2541
Sök

opel vectra 2000

458 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
Asså dom är sällsynta asså.. jag hade en för kanske 1 år sen
vill få tag på en nu igen och det är inte helt enkelt..!

några tips?

458 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
SupraM3 skrev:
finns några st på blocket,du har rätt dom är sällsynta....förstår inte varför du sålde wink....jag gillar också dem

Det var så himla mycket att göra på min så jag orkade inte med de.. så jag sålde den för
samma pris som jag köpte den för...

9 108 Inlägg
18 januari 2006
Skitbra bilar är det.. Har haft en fyrhjulsdriven och motorn i den var jäkligt rapp! Och så mycket snyggare än t.ex. kadett!

Håll koll på blocket och på www.opelsportclub.com så kanske det kommer upp nån vettig..

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
18 januari 2006
Tror de är en bil som folk körde å krockade med mycke. min bil är en 2000,, i tyskland. men här i sverige rubiceras den som en GT. De som saknas är grenröret och insuget som ligger in garaget sen är den komplette

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

458 Inlägg
20 januari 2006
Trådstartare
Lucifer84 skrev:
Tror de är en bil som folk körde å krockade med mycke. min bil är en 2000,, i tyskland. men här i sverige rubiceras den som en GT. De som saknas är grenröret och insuget som ligger in garaget sen är den komplette

Jävlar vad fräsh den var! hehe

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
20 januari 2006
Kojloj skrev:
Lucifer84 skrev:

Jävlar vad fräsh den var! hehe

ja man måste ju hålla iordning på saker man håller varmt om hjärtat.  smile

Jag har nog aldrig gjort av med så mycke pengar på en bil som med denna.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
20 januari 2006
SupraM3 skrev:
Lucifer84 skrev:

årsmodell 93-95 GT ja

ja. de är en 95:a ja har. de är en roligt "halv" programerbar box i den. kan göra lite men de är inte mycke. så 150 hästar klara den lilla stackars boxen ivarjefall.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

458 Inlägg
20 januari 2006
Trådstartare
SupraM3 skrev:
Lucifer84 skrev:
SupraM3 skrev:

årsmodell 93-95 GT ja

ja. de är en 95:a ja har. de är en roligt "halv" programerbar box i den. kan göra lite men de är inte mycke. så 150 hästar klara den lilla stackars boxen ivarjefall.

när vi ändå pratar om det,dom där 150hästarna i en Vectra,rör dom på sg?? har åkt i en Manta med 108hk å jävlar va den gick,så ja kan tänka mej att den går bra??

Jo, dom rör på sig ganska bra kan man ju säga.. jag har åkt i en opel omega 3000 24v på 205 hk och den går ju förbannat bra.. men den väger lite mera.. så vectran med 150 hk går bra den me hade en sån förut!

719 Inlägg
20 januari 2006
Vill oxå ha en sån eller turbo där 4x4 funkar fortfarande är inte lätt att hitta.
Annars kan man ju importera http://www.se.mobile.de så kan du leta i olika länder.

Dom går fint dom har ju en tjänste vikt på ca 1100kg.

live free, die young.

9 108 Inlägg
21 januari 2006
SupraM3 skrev:
hehe okej,då vet jag! jo Omegan går "rätt" bra smile

EDIT:notera "rätt bra" wink

wink Det är en riktig 'liten' sleeper.. Tyvärr är inte min sleeper längre utan tvärtom för långsam big_smile

För övrigt så sålde jag en Vectra 2000 med fungerande 4x4 för 7000 spänn för inte så länge sedan smile Nu är den besiktad o skattad o allting, kostade ju lite för honom men ändå smile Välskött bil!
Senast redigerat av MilleN (21 januari 2006)

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
12 september 2006
går att få tag i men som alla andra oplar rostar de flesta bort...

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

458 Inlägg
12 september 2006
Trådstartare
Eliza skrev:
går att få tag i men som alla andra oplar rostar de flesta bort...

hehe hallå tjejen, vi har iallafall ngt gemensamt.. big_smile

AT Däck
501 Inlägg
12 september 2006
jag har en kompis med en vecktra 2000 tokstylad asfin i skicket e ni intresserade så snacka med mej för han funderar nog på att sälja den

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

458 Inlägg
12 september 2006
Trådstartare
Aldin skrev:
jag har en kompis med en vecktra 2000 tokstylad asfin i skicket e ni intresserade så snacka med mej för han funderar nog på att sälja den

Är inte aktuellt nu innan vintern, isåfall till nästa vår eller nått.. big_smile

Allvetande uppfinnare
377 Inlägg
23 september 2006
MilleN skrev:
SupraM3 skrev:
hehe okej,då vet jag! jo Omegan går "rätt" bra smile

EDIT:notera "rätt bra" wink

wink Det är en riktig 'liten' sleeper.. Tyvärr är inte min sleeper längre utan tvärtom för långsam big_smile

För övrigt så sålde jag en Vectra 2000 med fungerande 4x4 för 7000 spänn för inte så länge sedan smile Nu är den besiktad o skattad o allting, kostade ju lite för honom men ändå smile Välskött bil!

Åfan... var den vit och från gävleborg? har för mig det var så...

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
23 september 2006
jag köpte delar fårn en rätt fin vectra 2000 hade inte gått genom bes pga abs bara men nu är den nedtagen i smådelar hehe wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Sök