Tror de är en bil som folk körde å krockade med mycke. min bil är en 2000,, i tyskland. men här i sverige rubiceras den som en GT. De som saknas är grenröret och insuget som ligger in garaget sen är den komplette
Tror de är en bil som folk körde å krockade med mycke. min bil är en 2000,, i tyskland. men här i sverige rubiceras den som en GT. De som saknas är grenröret och insuget som ligger in garaget sen är den komplette
Jävlar vad fräsh den var! hehe
ja man måste ju hålla iordning på saker man håller varmt om hjärtat.
Jag har nog aldrig gjort av med så mycke pengar på en bil som med denna.
årsmodell 93-95 GT ja
ja. de är en 95:a ja har. de är en roligt "halv" programerbar box i den. kan göra lite men de är inte mycke. så 150 hästar klara den lilla stackars boxen ivarjefall.
ja. de är en 95:a ja har. de är en roligt "halv" programerbar box i den. kan göra lite men de är inte mycke. så 150 hästar klara den lilla stackars boxen ivarjefall.
när vi ändå pratar om det,dom där 150hästarna i en Vectra,rör dom på sg?? har åkt i en Manta med 108hk å jävlar va den gick,så ja kan tänka mej att den går bra??
Jo, dom rör på sig ganska bra kan man ju säga.. jag har åkt i en opel omega 3000 24v på 205 hk och den går ju förbannat bra.. men den väger lite mera.. så vectran med 150 hk går bra den me hade en sån förut!
Vill oxå ha en sån eller turbo där 4x4 funkar fortfarande är inte lätt att hitta. Annars kan man ju importera http://www.se.mobile.de så kan du leta i olika länder.
Dom går fint dom har ju en tjänste vikt på ca 1100kg.
Det är en riktig 'liten' sleeper.. Tyvärr är inte min sleeper längre utan tvärtom för långsam
För övrigt så sålde jag en Vectra 2000 med fungerande 4x4 för 7000 spänn för inte så länge sedan Nu är den besiktad o skattad o allting, kostade ju lite för honom men ändå Välskött bil!
Det är en riktig 'liten' sleeper.. Tyvärr är inte min sleeper längre utan tvärtom för långsam
För övrigt så sålde jag en Vectra 2000 med fungerande 4x4 för 7000 spänn för inte så länge sedan Nu är den besiktad o skattad o allting, kostade ju lite för honom men ändå Välskött bil!
Åfan... var den vit och från gävleborg? har för mig det var så...