Ska fixa upp min kusin golf efter bes. Blev 2st 2or ena va framaxelbalk å vet va de är fö nått å kan fixa de.
Sen va de Lastkännande ventil saknar möjlighet att fungera. VAd är de för nått å vad sitter den? aldrig hört talas om att de finns på en bil utan bara på lastbilar å har ingen anning om va de är fö nått.
Senast redigerat av oppe_tallbarr (20 november 2007)
Den sitter fram för bakaxeln på höger lr venster sida . I stora drag så känner den av hur mkt last det är. så ju mer last ju mer broms får du på bak hjulen.
The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight
Den sitter fram för bakaxeln på höger lr venster sida . I stora drag så känner den av hur mkt last det är. så ju mer last ju mer broms får du på bak hjulen.
Ok.Finns det nya att få tag på eller kan man laga den som finns redan?hittade inte på nåra på mekonomens hemsida i dedära reservregistret men vet ej inte uder vilken kategori den går.
Min mor fick en 2:a på sin 90:a förra året på samma sak. Kul
Man kan köpa sprillans framvagnsbalkar för typ 1800kr av nån firma nånstans också. Prisvärt!
äre den balken som sitter under motorn eller den längre fram i frånten typ? hittar nämligen inge rost på nån av dom va jag kunnade se men ska hissa upp den å kolla noggrannare