3415
Sök

Behöver hjälp med en GPS

96 Inlägg
30 januari 2010
Trådstartare
Hallå där..
Har köpt en gps med namnet NAVIGON 7000T, där följde det med en minneskort på 2 gig och redan är full, tänkte få in några nya kartor och lite sånt, men visste inte riktig hur jag skullle göra, så en kompis sa då att jag skulle fixa en större minneskort, gick då och köpte en på 4 gig, han sa sen att man ska bara kopiera filerna som finns redan på det gamla minneskortet och lägga i det nya minneskortet, sen även de nya kartorna, men det funkar inte? Har redan provat bara föra över filerna från 2 gig till den som är större på 4 gig, men det funkar fortfarande inte?
Någon som vet hur jag ska göra med det nya minneskortet? Så att den ska funka på gps-en?

Väldig tacksam för svaret.

//BF

OBS, är inte säkert på att detta är rätt att ställa den frågan..

Försöker iaf
12 819 Inlägg
30 januari 2010
Hur menar du när du skriver att det inte fungerar?

Hittar den inte det nya minneskortet eller? Isåfall måste du kolla upp ifall din GPS ens är kompatibel med större kort än 2GB.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

96 Inlägg
31 januari 2010
Trådstartare
Ja, alltså, när jag lägger in det nya minneskortet, så står det ändå; Vänligen sätt i det bifogade minneskortet.

Å i det nya minneskortet har jag redan fört över filerna exakt så som de är på det orginala minneskortet, men funkar ändå inte..

Hur kollar man upp de?

Sök