3 september 2006
Trådstartare
Hejsan ja e ny här. Reggade mig för jag tycker det verkar som detta är ett bra ställe om man vill ha hjälp med diverse saker=)
Nu till det tråkiga=(.
Jag kom tillbaka till eskilstuna igårnatt efter att ha varit på gotland och sommarjobbat. Jag hade ju med mig en del prylar upp hit, jag ställde bilen på parkeringen kl 22.00. Tog upp ungefär hälften av alla prylar resten skulle jag ta dan efter. När jag kommer ner nästa dag e ena bakrutan pajad. Dom har tagit allt, stereon hela hatthyllan med högtalarna askkoppen (innehöll 10 spänn i enkronor) 2 kassar med torra matvaror en väska med mina kläder (3 par jeans 3 tröjor o lite annat), min xbox en skruvdragare, och 3 par av tjejens skor samt linnen. Plus babykläder till min syrras unge. Fy fan.
Stereon var en roadstar mp3, högtalarna var mds 6,9" (blåa).
Om någon vet något eller ser dessa prylar kontakta mig.
Och ni som tänker säga att det e dumt o lämna grejer i bilen kan avstå från det. Det vet jag själv.
Men ja tänkte att bilen har ju stått där utan problem i 5 månader innan, men men. Jag hade precis tonat rutorna o satt på större o snyggare fälgar o lackat stötfångarna. D e tacken man får för att man har en något sådär fin bil=(
En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.