3288
Sök

KÖPRÅD: Chrysler PT Cruiser -00

163 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
hej alla.

funderar på att bytta bort min passat till en Chrysler PT Cruiser -oo? vad säger folket om det? nåt som man ska akta sig för?
bilen har rullat 20000mil. men ny besiktad.

tacksam för all hjälp.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 februari 2010
PT Cruiser har rolig design och är rätt praktisk, men drivlina och chassi är baserat på Chrysler Neon och kvalitén är på modern amerikansk nivå; a´la Happy meal leksak. I alla fall till känslan, grejerna håller.

Surrig och tråkig motor (2L) och krocksäkerheten är inte den bästa heller, men en "roligare" och mer personlig bil än en Passat. Svårt att säga vilken som är bäst, får du ett bra pris på Chrylsern kanske det vore kul med något nytt?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

163 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
Rquired skrev:
PT Cruiser har rolig design och är rätt praktisk, men drivlina och chassi är baserat på Chrysler Neon och kvalitén är på modern amerikansk nivå; a´la Happy meal leksak. I alla fall till känslan, grejerna håller.

Surrig och tråkig motor (2L) och krocksäkerheten är inte den bästa heller, men en "roligare" och mer personlig bil än en Passat. Svårt att säga vilken som är bäst, får du ett bra pris på Chrylsern kanske det vore kul med något nytt?

dom grejer vet jag, joo byta jämt vore inte fel..passaten kosta mig typ inget..haha. men var är det vanligaste felet på dom förutom el-fel?

Sök