3587
Sök

Vart sitter immobilizern på S40?

178 Inlägg
1 februari 2010
Trådstartare
Ja jag vill veta vart immobilizern sitter på s40.

Tack till mina samarbetspartners & sponsors! Vredestein - Nuke Performance - Maxxtuning.se -ACL Performance - Ross performance - Hova.com - Turbosmart - Spacer.se - Simons.se - Grenrör.se - Billackering.eu - Simoni Racing - Monster Energy - Varrstöen - Eurolia

1 043 Inlägg
1 februari 2010
I nyckeln.
Mottagaren sitter runt tändningslåset och styrdonet troligtvis under instrumentpanelen.

178 Inlägg
1 februari 2010
Trådstartare
okok..då är det styrdonet som jag är ute efter..Men det är en 4kantig dosa?

Tack till mina samarbetspartners & sponsors! Vredestein - Nuke Performance - Maxxtuning.se -ACL Performance - Ross performance - Hova.com - Turbosmart - Spacer.se - Simons.se - Grenrör.se - Billackering.eu - Simoni Racing - Monster Energy - Varrstöen - Eurolia

224 Inlägg
3 februari 2010
Har för mig att det är i motorns styrbox som det sitter, om man tar motorstyrningen från en annan bil så behöver man även byta ut nycklar och mottagarringen runt tändningslåset, har i alla fall för mig att det är så.

178 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
Problemet är nu löst,styrdonet (blåa boxen) som sitter vid säkringarna vid fötterna,tändnings låset sen funkade styrboxen kanon.

224 Inlägg
5 februari 2010
Bra att du löste det och nu vet jag bättre.. smile

Sök