3984
Sök

vilken bil föredrar ni? corvette c6? gt3 optik? m3 cab?

827 Inlägg
25 september 2006
Trådstartare
hej funderar redan o sälja min corvette till något nyare så funderar på corvette c6 o sätta foose fälgar annars på en silver m3 cab o fixa csl paket + lucka o annat godis! eller porsche gt3 optik har inte råd me en äkta!

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
25 september 2006
lite fel forumsdel kanske? tongue

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

2 751 Inlägg
25 september 2006
m3 cabb

Who Djaa bless no man curse

192 Inlägg
25 september 2006
M3 blev jag inte imponerad på alls, jag provkörde en sån innan jag köpte corvetten.
Jag skulle lätt åka o provköra en C6... grym prestanda! men prova de olika bilarna, de ä ju du som ska ha den hehe..

Annars kan du ju pula lite i motorn på den du har... går o få bra fjong i dom me!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
25 september 2006
C6'an skulle jag kapa av ena pungkulan för. Allt annat är ju bara skit egentligen.
Såg en mattsvart sådan med mattsvarta mång-ekrade fälgar på nån sida på nätet, finns absolut ingen snyggare bil enl mig. smile
Senast redigerat av FL3JM (25 september 2006)

827 Inlägg
25 september 2006
Trådstartare
tack för alla vänliga svar! ja e mest sugen på c6.an d inget snack men kanske känns sjukt eftersom d inte skiljer sååå jävla mycket mellan c5 o c6 enligt mig iallafall men c6.an lär nog va manuell o inte gubb automatare

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

1 417 Inlägg
25 september 2006
Det är nog mer status med en vette än dom där andra dussinbilarna du pratade om smile

terazzi
25 september 2006
hehehe ingen av dem, men om jag måste välja så tar jag corvetten wink
annars kan du ju köpa en Lotus Espirit wink lite annorlunda...

Sök