3279
Sök

Alla Hjärtans Dag! - Vad ska ni göra/köpa?

998 Inlägg
14 februari 2010
vi brukar inte göra något. blev mest i början men efter 7 år så händer det inte så mycket men det blev god mat hemma och bio i kväll Farsan smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

754 Inlägg
14 februari 2010
Jag å min tjej bor tyvärr 60 mil ifrån varandra! sad Men jag har skickat värsta grymma kortet å skrivit några gulliga sms iallafall big_smile Ska till henne nästa helg så vi ska fira lite i efterskott! smile Firar förövrigt 9 månader idag också! big_smile

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

3 390 Inlägg
14 februari 2010
Jag köper inte ett skit. Min sambo uppskattar mer att få blommor en helt vanlig onsdag t.ex... Ska inte behövas en speciell dag för att visa uppskattning till den man älskar.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sanizz
14 februari 2010
Middag med bruden, gav henne en ros & några kyssar blev det

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
14 februari 2010
pedikyr pågår just nu. tongue

Peder DailyFresh

Mästare
2 947 Inlägg
14 februari 2010
calibra1992 skrev:
Kanke är jag som är oromantisk men jag bryr mig nog fan mer om kanelbullens dag än denna dag tongue

Negerbollens dag är ej heller att förglömma. tongue
Senast redigerat av KimVsWorld (14 februari 2010)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
14 februari 2010
Har köpt ny front  och annat till min  efter att ha  träffat en mårdhund igår...  så har  bara skruvat denhära dagen hmm

Redneck life
357 Inlägg
15 februari 2010
sov till sent på eftermiddan, köpte ett 10-pack piroger och en back julmust... riktigt mysig dag...eller som alla andra rättare sagt

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?

Larmtekniker
307 Inlägg
15 februari 2010
Monterade dumpen på bilen (HKS SSQV kopia) då blev "älsklingen" glad smile

/ Wången

<3 Japs
680 Inlägg
15 februari 2010
Jobbade...min älskling (den i garaget så klart) fick lite omsorg i Fredags med nytt batteri, lite nya kablar, nya batteripolskor och ny batterihållare smile

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

193 Inlägg
15 februari 2010
stack till bauhaus o bytade en kompressor....

Fisketokig
2 997 Inlägg
17 februari 2010
KimVsWorld skrev:
calibra1992 skrev:
Kanke är jag som är oromantisk men jag bryr mig nog fan mer om kanelbullens dag än denna dag tongue

Negerbollens dag är ej heller att förglömma. tongue

Båda står i skuggan av den stora högtiden. Den 25 mars är det folkfest.

Våffeldagen!

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök