A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
7 oktober 2009
Inte för att vara taskig men vad är det egentligen som är stulet? Då jag förstår inte topic namnet direkt ^^ Har jag fattat det rätt att dom har stulit USA blinkers (?), grillen och slagit sönder fläkten?
Lider med dej.. har sj blivit av med mina usa blinkers i uddevalla.. och även ett par usa blinkers på v70.. Blir oxå sjukt irriterad.. ÄR ju lite jobb med att byta de.. :S
Inte för att vara taskig men vad är det egentligen som är stulet? Då jag förstår inte topic namnet direkt ^^ Har jag fattat det rätt att dom har stulit USA blinkers (?), grillen och slagit sönder fläkten?
Inte alltid lätt att skriva ren svenska som är grammatiskt korrekt när man är upphetsad
Varning du är ute på djupt vatten! De som bestämmer på den här sidan har noll tolerans mot påpekande av felstavningar / särskrivningar etc. Den här sidan är helt enkelt inte till för att hjälpa människor som ibland kan ha svårt med grammatiken.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
17 februari 2010
Det var inte alls menat illa på något sätt, ville bara se om jag förstod topicen helt riktigt! Men verkar inte som det då jag tydligen är ute i Marianergraven och simmar ...