2836
Sök

Ipod touch laddar inte..

40 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
Som rubriken lyder så vill min ipod touch inte ladda mer än till 10%. Någon som vatt med om detta nångon gång? Eller vet vad man ska göra för att fixa det?

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
18 februari 2010
testat att nollställa den? vet inte exakt vad man gör på en touch men på min nano håller man in val+meny tills den slocknar...
borde finnas förklarat på apples hemsida...
Senast redigerat av TS_quattro (18 februari 2010)

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
18 februari 2010
Vad har du försökt med?
Hur laddar du den? genom datorn?

har du provat en annan usb port? annan dator?

det första du skall göra är att reset´a den. håll in powerknappen+ home knappen tills att skärmen slocknar släpp då dessa knappar. funkar inte det så prova en annan usb port och en annan dator.

funkar inte något av dom alternativen så är det en återställning genom itunes. funkar det inte efter en återställning genom itunes söker du upp närmsta service verkstad.

nu till min fråga!

har du Garanti på den? isf kan du kontakta applecare direkt på telefon 0771-199 519
om du inte har garanti på den så kan jag säga att det nästan är dyrare att reparera den än att köpa en ny.

Team Insane Racing

40 Inlägg
20 februari 2010
Trådstartare
Jag har testat alla era alternativ och jag hara testat ladda den i alla möjliga uttag i datorn och i vägguttaget. Glömde även skriva att den har funkat att ladda 2 gånger fullt sen går det bara till 10%, 20% om man har tur..

Sök