Hejsan alla garagare....
Tänkte att d va läge o lägga ut mitt ena projekt som jag håller på me just nu....
Köpte bilen 2004, byggde o ändrade på bilen till 2007 sen tröttna jag på den för hade lackat tex allt inne i bilen o så vid en transport så fastnade något på släpet i golvet på bilen o slet bort lite där så blev lack o plocka ner bilen o sålde i stort sett bara karossen till en polare.....Sen har jag då fortsatt o hjälp han me bilen ändå kändes bättre i hans ägo....Sen nu då 2009 då har han tröttnat på den o jag fick köpa tillbaka den för en rimlig summa pengar...Han har köpt massa saker under tiden hans ägo till bilen tex motor, skärmar, baklucka, huv, massa massa saker nytt me osv...så tänkte va fan lika så o göra den klar i mina ägor är ju skoj iome jag börjat på den....
Lite snabb info om bilen:
Golf gti 16v-86
D som gjordes 2004-2007:
Rostlagades, skärmbreddades fram o bak, lade igen alla emblem o torkare hål osv, massa slip, lackades inne o motorrum, motor lades i....sen plockade d mesta av som motor, framskärmar o annat smått
D som gjordes 2007-2009:
Rostlagades lite till då sen skadan, skärmbreddades fram igen, massa slip, saker blästrades o lackades, nya bussningar osv, mm
Va som är gjort nu:
Lackat om motorrummet igen till en ny kulör, slipat o spacklat massa, lakt i motor, mm
Det som är kvar o göra är slipa, spackla, lacka bilen, koppla el, montera massa saker
Har en film ifrån åren 2004-2007 här på garaget:
http://www.garaget.org/video/vfqoaa71oyigkommer lite nya bilder i dagarna
mvh