3063
Sök

XR4i stulen i fredags

2 Inlägg
26 september 2006
Trådstartare
Vår Ford Sierra XR4i med reg nr LAJ806 har blivit stulen.

Den stod parkerad på Lastvagnsparkeringen Lundby, Göteborg och försvann på fredag eftermiddag, 22 sept.

Den är silvermetallic, med XR4i's speciella dubbla vingar på bakluckan. Mycket fin och välvårdad.

Ring 0733-706059 eller 0706-326476 om ni ser den TACK!!!!

83 Inlägg
27 september 2006
jag håller ögonen öppna, någon bild?

Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience

557 Inlägg
27 september 2006
Fy fan vilka svin! så jävla arg man blir när man hör sånt här!!... assa jag vet inte hur jag skulle reagera om det hände mig...

Hoppas starkt på att ni hittar den i samma skick som den var i när dom tog den. Dessvärre så brukar det tyvärr inte bli så sad

//Jerry

353 Inlägg
27 september 2006
Fimpha skrev:
Fy fan vilka svin! så jävla arg man blir när man hör sånt här!!... assa jag vet inte hur jag skulle reagera om det hände mig...

Hoppas starkt på att ni hittar den i samma skick som den var i när dom tog den. Dessvärre så brukar det tyvärr inte bli så sad

Din reaktion skulle vara att du inte vill sitta i den bilen mer....tro mig! Spec när det ligger ciggfimpar överallt och en filt och massa kaffemuggar...

Enjoy....

1 639 Inlägg
27 september 2006
Larm med imobilizer är ju ett billigt sätt att slippa sådant på bilar äldre än 1996...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

2 Inlägg
28 september 2006
Trådstartare
HITTAD!!!

Utan hjul, radio och vinge (och övrigt löst) men i övrigt ingen åverkan. Stod på en liten traktorväg inte långt från där den blev stulen.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
28 september 2006
sannagz skrev:
HITTAD!!!

Utan hjul, radio och vinge (och övrigt löst) men i övrigt ingen åverkan. Stod på en liten traktorväg inte långt från där den blev stulen.

FAN vad jag hatar sånna som inte kan ge fan i andras grejor!! mad

Jonas

airbrush rookie
136 Inlägg
30 september 2006
samma sak hände mig, fast med a-traktor, en okapad 740 som jag köpte för mer än 40 000, fast hittade den i skogen samma dag, fast utan hjul och så snodde dem wounderbaums för över 900kronors värde :p antingen stod dem inte ut med doften och hivade ut dem på vägen :p eller nåt ..

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)

Sök