3338
Sök

DLS ur 12 eller ur 10 ?

278 Inlägg
26 september 2006
Trådstartare
jag har ett steg på 4 kanals på 640 w som jag tänker driva up6 med

1 634 Inlägg
26 september 2006
Köp det som blir mest praktiskt för dig, med tanke på lådvolymen. Skitsvårt att svara på. Jag har en UR12:a och är skitnöjd.

Numera Saab 9-5 Aero -00

8 Inlägg
27 september 2006
Vill du ha min åsikt så hade jag hellre köpt DLS MW12, enligt mig en av deras rappare och välljudande basar. Sen att den nästan är odödlig är ju bara ett +

Rätt många som har problem med sina UR12 och är missnöjda.
Klart, hade jag köpt en bas för 3300:- som lät skit hade inte jag heller blivit glad.

Mvh Conny

1 634 Inlägg
28 september 2006
cnycny skrev:
Vill du ha min åsikt så hade jag hellre köpt DLS MW12, enligt mig en av deras rappare och välljudande basar. Sen att den nästan är odödlig är ju bara ett +

Klart, hade jag köpt en bas för 3300:- som lät skit hade inte jag heller blivit glad.

Mvh Conny

De enda som klagat över sina UR12:or på diverse bilstereo-forum som jag kan minnas är jag och en kille till. Min var i fel låda och ej inspelad. Den andres var också i fel låda och i fel händer.

Jag är numera nöjd. Så att säga att folk är missnöjda är felaktigt om du tänker på det du läst de senaste månaderna på garaget, lazzat och zatzy. Min sub låter riktigt bra nu, enligt mig och dommarna. Sedan finns ju risken att man förväntar sig lite för mycket när en pryl är såpass dyr.

Numera Saab 9-5 Aero -00

1 634 Inlägg
28 september 2006
andreas_gbg_ skrev:
cnycny skrev:

Mvh Conny

De enda som klagat över sina UR12:or på diverse bilstereo-forum som jag kan minnas är jag och en kille till. Min var i fel låda och ej inspelad. Den andres var också i fel låda och i fel händer.

Jag är numera nöjd. Så att säga att folk är missnöjda är felaktigt om du tänker på det du läst de senaste månaderna på garaget, lazzat och zatzy. Min sub låter riktigt bra nu, enligt mig och dommarna. Sedan finns ju risken att man förväntar sig lite för mycket när en pryl är såpass dyr.

*edit* Innan jag köpte min UR12 så kollade jag upp den på forum innan. Det var Många som hade kört den och så gott som alla tyckte att det var riktigt bra bas.

Numera Saab 9-5 Aero -00

8 Inlägg
28 september 2006
andreas_gbg_ skrev:
Sedan finns ju risken att man förväntar sig lite för mycket när en pryl är såpass dyr.

Så du tycker inte den spelar för 3300?

Jag har aldrig hört den så jag ska inte argumentera emot, kan däremot rekommendera trådskaparen att provlyssna den innan isf.

Har däremot haft 2 st MW12 och det är det snabbaste jag hört i basväg iaf, och dom låter snyggt.

Den är värd sina 2250:- som nårdik tar för den.

Mvh Conny

1 634 Inlägg
29 september 2006
cnycny skrev:
andreas_gbg_ skrev:
Sedan finns ju risken att man förväntar sig lite för mycket när en pryl är såpass dyr.

Så du tycker inte den spelar för 3300?
Mvh Conny

Har jag sagt det?

Det jag sa var att man kanske förväntar sig lite väl mycket när man köper en såpass dyr produkt. Jag tycker att det var värt vartenda öre bara för att se på den. Att den sedan funkar kanon när jag tävlar i SQ är ju inte dåligt det heller, iofs klarar sig billigare basar också riktigt bra, men dom är inte lika balla ;smile Surfa in på dls eller nardik och kika på den.

Numera Saab 9-5 Aero -00

278 Inlägg
30 september 2006
Trådstartare
andreas_gb tävlar du med dls 12 ? big_smile
men jag tror jag köper 10 endå jag lyssnar bara på techno med snabb bas o så , alla säger att  ur 12 är ingen party bas techno och så

6 Inlägg
30 september 2006
eleaken skrev:
andreas_gb tävlar du med dls 12 ? big_smile
men jag tror jag köper 10 endå jag lyssnar bara på techno med snabb bas o så , alla säger att  ur 12 är ingen party bas techno och så

Jag hade en Ur12 innan och den funkade riktigt bra i 30 liter sluten låda! Sen matades den med 800Wrms också och det var inte fel. Är en liten best på 13 kg :smile

278 Inlägg
30 september 2006
Trådstartare
nice jag ska driva det me 870 w rms i 2 ohm  smile det lär duga tongue big_smile

Sök