3325
Sök

inför MK.5100 långa banan @ mantorppark 2010-03-05

www.5100.se
130 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
Hejsan alla,
Nu på fredag den 5/3 mellan kl 15,00 och ca 20.00 så kör vi lite på skoj ute på Mantorp Park. vi kör denna gång långa slingan!Allså asfalt banan!
Samling kl 15,00 för förarmöte i banracing depån.Förarmöte hålls sen löpande under kvällen
Lite regler:
Alla bilar skall vara skattade, försäkrade och besiktigade
Helt avgassystem max 95db
Minst 4 bil längder mellan bilarna på slingan
Alla ljus måste funka på bilen
Vanliga dubbdäck är ett måste (alltså inga däck med rallydubb)
Ingen bogserhjälp finns alla hjälper alla om någon kör fast
Endast en passagerare och en förare i bilen på slingan
5100 har rätt att avisa personer som inte följer våra anvisningar
Fler regler kan komma att anslås på förarmötet
Vi vill ha så lite publik som möjligt då det finns begränsat med utrymme pga. av snön så bara ni som kör är välkomna.
För mer info kolla www.5100.se
Vi ses på Mantorp Park
Med vänliga hälsningar MK 5100
Senast redigerat av elvis_lkpg (4 mars 2010)

på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel

73 Inlägg
3 mars 2010
SAAAAAAATAN! Vad fränt! big_smile

bass i stora lass
203 Inlägg
3 mars 2010
fan vad synd att man inte kan då ..... "/   men kommer det bli fler gånger på den långa slingan? smile

Snoozy
3 mars 2010
ahhhh kan jag smita från min beredskap så kommer jag med skjutförtin.  ska ju inte bli snö i helgen så..  hehe..

107 Inlägg
4 mars 2010
Låter Kanon!

3 390 Inlägg
4 mars 2010
Läs rubrikanvisningarna och ändra rubriken efter dessa.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sportcar for Life
315 Inlägg
4 mars 2010
Jag kommer nog men 244:a har besiktningen gått ut på så jag får väl köra mercedes istället då..smile

Elvis, har försökt maila dig men har inte funkat, om jag kommer så kan vi prata lite då istället.

www.5100.se
130 Inlägg
4 mars 2010
Trådstartare
Rallon skrev:
Jag kommer nog men 244:a har besiktningen gått ut på så jag får väl köra mercedes istället då..smile

Elvis, har försökt maila dig men har inte funkat, om jag kommer så kan vi prata lite då istället.

ja det går bra det (ta med volvon om du vill)

på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel

124 Inlägg
4 mars 2010
Kan inte kan vara med denna gången heller då man jobbar som vanligt. sad

"Heeeeej dåååå"

www.5100.se
130 Inlägg
5 mars 2010
Trådstartare
iBruce skrev:
Kan inte kan vara med denna gången heller då man jobbar som vanligt. sad

fan det suger... får se om vi orkar med nån mer gång...

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
5 mars 2010
Var ju lite smådum tid att börja på :p de flesta lär ju vara på jobbet smile

www.5100.se
130 Inlägg
5 mars 2010
Trådstartare
Caylon skrev:
Var ju lite smådum tid att börja på :p de flesta lär ju vara på jobbet smile

Vi brukar köra mellan kl 17-20, denna gången kör vi mellan kl 15-20. Som en bonus för dom som vill ta ledigt och köra mer när det är ljust men det är ju fritt när man vill komma...
Eftersom det är gratis så är det ju ingen som direkt förlorar körtid så jag förstår inte riktigt resonemanget att det skulle vara en smådum tid att köra på..

Men som sagt det är fritt när man vill komma under denna tid och köra, så ta chansen och ha lite kul nu när vi i MK5100 bjuder på detta

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
5 mars 2010
Då missförstod jag, trodde det var ett tvång att vara med på förarmötet för att få vara med att köra. Men då är det ju lugnt smile

Edit: Såg även att det kommer att hållas löpande smile
Senast redigerat av Caylon (5 mars 2010)

2 644 Inlägg
5 mars 2010
Hmm tråkigt att jag inte hunnit klart med bmwn, hur funkar det min är inte besiktad och skattad men jag har en vagnbok?

Johan Lindgren

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
5 mars 2010
Föresten, är det mkt snö på banan nu? Tänkte på att det har varit mildgrader ett tag?

www.5100.se
130 Inlägg
5 mars 2010
Trådstartare
Caylon skrev:
Föresten, är det mkt snö på banan nu? Tänkte på att det har varit mildgrader ett tag?

snö och is på banan så det ska nog bli kul lol

69 Inlägg
5 mars 2010
Gött jag kommer me gulafaran som är nu aga-diffad gött va kul det ska bli, ses där smilewink
Senast redigerat av volvo245power (5 mars 2010)

SKANK Performence
272 Inlägg
6 mars 2010
När blir det nästa gång?? kunde tyvärr inte komma idag...

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519

Sök