3015
Sök

Hjälp med japs dämp!...

562 Inlägg
2 oktober 2006
Trådstartare
Jag förstår inte rikdigt vad dom menar med ex. ( 2,5" anslut. och 4" utblås )? :S  är det 2,5 tum eller 2,5 cm? :S osv osv...

hur gör jag för att koppla på de? för mitt orginal system som ska kopplas på är bara 4 cm i diameter...

tack för alla svar!

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Evolution
1 627 Inlägg
2 oktober 2006
tobi skrev:
Jag förstår inte rikdigt vad dom menar med ex. ( 2,5" anslut. och 4" utblås )? :S  är det 2,5 tum eller 2,5 cm? :S osv osv...

hur gör jag för att koppla på de? för mitt orginal system som ska kopplas på är bara 4 cm i diameter...

tack för alla svar!

2,5 anslutning e mätt i tum  4 med   du får köpa en adapter från din tum till japsdämparens tum

Fäll ner pungen och landa

562 Inlägg
2 oktober 2006
Trådstartare
Karlzzon The One skrev:
tobi skrev:

tack för alla svar!

2,5 anslutning e mätt i tum  4 med   du får köpa en adapter från din tum till japsdämparens tum

åfasen... vart kan man hitta det?

(har för mig att jag såg någon på biltema..
Senast redigerat av tobi (2 oktober 2006)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

67 Inlägg
2 oktober 2006
Finns på mekonomen säkert på biltema också.

Evolution
1 627 Inlägg
2 oktober 2006
tobi skrev:
Karlzzon The One skrev:
tobi skrev:

tack för alla svar!

åfasen... vart kan man hitta det?

(har för mig att jag såg någon på biltema..

annars mekonomen eller liknande bilfirma som säljer avgassystem

Fäll ner pungen och landa

469 Inlägg
2 oktober 2006
Peter menar "  skulle jag tro wink

Sök