3623
Sök

Utrustningspaket på Audi A4 2002-2005?

3 259 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Är lite sugen på en A4 2002-2005, men hittar inte vad det finns för utrustningspaket, finns det inga som tex VW har med trendline, highline osv?

MVH/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

48 Inlägg
14 mars 2010
Sportline, S-line, proline och Stcc finns tror jag, kanske har missat något
Senast redigerat av purjasin (14 mars 2010)

3 259 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Okej! Står det på första sidan i service/instruktionsboken som i VW eller hur får man reda på vilket paket det är? Och vart hittar man vad som ingår i dom paketet?

MVH/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
fyrkrafsare
1 443 Inlägg
14 mars 2010
Prosport finns också till dem, borde stå i service/instruktionsboken vad det är för utrustningspaket i bilen, vill du ha mer specifik info kan du ju gå till en V.A.G verkstad och begära ut utrustningslistan för en specifik bil, ange reg nr. så ska de kunna ta ut en exakt lista på vad bilen levererades med för utrustning, om de trilskas kan man ju alltid säga att man har tänkt köpa en och anlita dem för service men gärna vill veta exakt vad bilen har och kan, det borde ju ligga i deras intresse att vara tillmötesgående även mot framtida potentiella kunder även om de inte får sälja själva bilen till dig  smile
vad gäller proline så vill jag ha för mig att det är det som kallas för utvändig S-Line, kromade lister runt fönstren, kromade rails på avant, S-Line lister på dörrarna, xenon med mera, prosport innebär som jag kommer ihåg det sportstolar, treekrad läderratt, mittarmstöd fram, sportchassi, svart innertak och säkert en del som jag glömt, kallas även för "invändig S-Line"
proline och prosport är iaf de vanligaste paketen på avanterna...
STCC paketen fanns bara på -01 om jag inte minns fel
Senast redigerat av TS_quattro (14 mars 2010)

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Sök