2121
Sök

Omkörd av bmw m5

137 Inlägg
10 augusti 2005
Trådstartare
Körde körlektion igår, och det gick bra ända tills jag kom ut på motorvägen. Jag åkte en liten bit där sen blåste nya M5:an förbi i ca 170 blås! Tror ni jag kunde koncentrera mig mer då eller?!

9 Inlägg
10 augusti 2005
nej det tror jag inte.

137 Inlägg
10 augusti 2005
Trådstartare
Jo det kunde jag faktiskt.

Driver
2 111 Inlägg
10 augusti 2005
tråden handlar alltså om ifall du kunde koncentrera dig eller inte?...syfte med tråden? tongue

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

137 Inlägg
10 augusti 2005
Trådstartare
Ne det gör det inte, tänkte bara om ni kunde leva er in i det, men eran fantasi verkar inte var på högsta nivå.

12 086 Inlägg
10 augusti 2005
Kan ni leva er in när jag ligger på genomfarten med pappas 270hk saab + 3 andra gasglada streetracers och möter snuten i ca 100 i en shikanliknande uppförsbacke (ni som känner till motala vet!smile).. dte va kul iaf!big_smile snutbögen hade ingemn chans..

det roligaste med din historia måste nog va vad körläraren sa?smile berätta!smile

Sök