Jag gjorde så på min , De tog kanske 20 min och få av alltihop när jag visste var alla skruvar satt.. Skruvarna sitter underifrån , Behövs en spärrnyckel en lång förlängare och rätt hylsa för att lossa den , den får ni/du plocka låss alla strömkontakter med till dimljus och dylikt, tyvärr har jag ingen direkt bild på hur allt ser ut lös taget.
Innut i Fronten sitter de en Stor Plast konsoll med clips på , Krock balken sitter fast i dom clippsen , Dvs skall du Rycka loss Fronten utan att loss krock balken då får du rycka för kung och fosterland asså..
Det är därför jag säger att de e enklare att ta av allt med krock balken också. SÅ kan man enklare lossa krockbalken från Kjolen , och sen förmodligen lossa Plast konsollen och flytta över allt till den nya Fronten.
Fick panik att förklara i ord så sprang ut och tog kort på min orginal kjol så ni ser hur krock balken sitter fast , så ser ni hur hårt fronten sitter om ni försöker rycka loss den.
krockbalken sitter fast med dom STORA clipsen.
Hittade även en bild på nätet på en Lös krock balk .. så ni ser hur långt in Skruvarna borde sitta när ni väl är under bilen.