har nyss köpt en audi a4t årm 98 då var d dags för service... bilen har rullat 12100mil
finns d några bra o billiga service verkstäder för just audi i gbg trakterna??, har sj kollat runt lite tex bilab i kungälv där ville dom ha 12000kr för servicen ! kanske är normalt eller ? byte av tex tändstift skulle dom ha 1000kr hehe kör inte ferrari precis men vad vet jag d kanske är "normala" priser...
tipsa gärna om lite billigare verkstäder "GBG trakten" jag behöver göra 12000mil servicen snarast
har nyss köpt en audi a4t årm 98 då var d dags för service... bilen har rullat 12100mil
finns d några bra o billiga service verkstäder för just audi i gbg trakterna??, har sj kollat runt lite tex bilab i kungälv där ville dom ha 12000kr för servicen ! kanske är normalt eller ? byte av tex tändstift skulle dom ha 1000kr hehe kör inte ferrari precis men vad vet jag d kanske är "normala" priser...
tipsa gärna om lite billigare verkstäder "GBG trakten" jag behöver göra 12000mil servicen snarast
mvh niklas
Det är väl inte så jättedyrt med 1000:- för stiftbyte då stiften ligger på ca 200 kr /st dom vill väl ha lite för arbetet också misstänker jag. Men billigast blir väl om du fixar servicen själv, 12.000 mil då är det väl inklusive kamremsbyte på den servicen.
kan säga att jag inte skulle köpt en bil som snubbet gjort kamremmsbyte på själv... (om du nu tänker sälja den sen) men HCJ på backaplan är väl rätt så billiga?
har hört av en kompis att d ska finnas en bra och billig verkstad i Lilla edet som utför kamrems byten på audi mm finns d någon här på garaget som bor i lilla edet trakterna och kanske har telefon nr till denna verkstad ;P