Skydden som sitter i fram på sidokjolarna (där man stoppar domkraften) har i vinter ploppat bort. Som tur är är dom inte borta utan jag har dom kvar. En av dom har spruckit lite men den andra ser ut att vara i oförstört skick. Det var pga snö som packades som de trycktes loss.
Jag har försökt att sätta dit dom och jag tycker väl att dom går i. Problemet är att dom sitter så jäkla löst så jag vågar helt enkelt inte låta dom vara kvar. Finns det någon som känner igen problemet? Blir dom slitna i fästena eller ska dom sitta så löst? Kan man använda någon form av fästmassa för att trycka dit dom men som ändå gör det möjligt att få bort dom vid nästa däckskifte.
Orginal sitter dom i plast"remmar" eller vad man ska säga, han tänkte nog att han skulle dra ett buntband i dom fästen som sitter så ramlar dom bort så hänger dom kvar i buntbanden!
Orginal sitter dom i plast"remmar" eller vad man ska säga, han tänkte nog att han skulle dra ett buntband i dom fästen som sitter så ramlar dom bort så hänger dom kvar i buntbanden!
/Charles
Mitt i prick. Förlåt om jag förklarade lite illa
Tror att det kan funka att göra så iaf, är inte hundra på hur det ser ut
/Charles
Mitt i prick. Förlåt om jag förklarade lite illa
Tror att det kan funka att göra så iaf, är inte hundra på hur det ser ut
Lungt, Charles räddar dagen! Det funkar har så på mina
Ja, det sitter väl ett par små hål i basen av fästena. Det är bara det att jag inte kan dra mig till minnes att jag skulle kunna haka buntbanden i något annat än i just dom hålen.
Får ta mig en nogrann kik. Tänker inte sätta på dom förns sommardäcken är på ändå och dom planerna blev precis framskjuta eftersom det har kommit ett par laddningar snö till