Ytterliggare update!
Enhet: Pioneer DEH-4200SD: 4x50W MOS-FET, 24 programmerbara snabbval för radiokanaler, Löstagbar front, Ljusstark OEL-display, blå knappbelysning. Fjärrkontroll finns som tillval (CD-R320). USB och AUX-ingång, SD-kortsläsare och CD-spelare. 3xLågnivå, Front, rear och sub. 5-bands equalizer, Inbyggda hög och lågpassfilter, Loudnesskontroll, Löstagbar front.
Framsystem: DLS 425: Koaxialhögtalare: Tvåvägs 5,25 tum. Polypropylenmembran. Foamupphängning. 20mm silk domediskant. Känslighet 93dB. Frekvensomfång 60Hz-20kHz. Effekttålighet 90W max. 60W RMS. Monteringshål 117mm. Monteringsdjup 90mm. Magnetdiameter 61mm. Filterbox 125x44x35mm. Levereras komplett med delningsfilter och galler.
Baksystem: DLS 960: Koaxialhögtalare: Trevägs 6x9 tum. Cellulosamembran. Foamupphängning. Mellanregister 50mm. Diskant 20mm. Känslighet 93dB. Frekvensomfång 50Hz-20kHz. Effekttålighet 120W max. 80W RMS. Yttermått 185x249mm. Monteringshål 150x220mm. Monteringsdjup 83mm. Magnet diameter 100mm. Levereras med galler.
Sedan behöver jag då ett steg för att driva antingen enbart fram eller enbart bak eller båda delar? Men har inte en aning om vad eller så, har kikat lite på ett Kicker zx200 4-kanaligt.
Sedan då bas och steg, kan detta vara något? Och bygga matchande låta till det?
A1/510 DD10" paket bas + steg
http://www.audio-control.se/art-1.asp?i … ;iPageID=4Jag är inte ngn extrem finsmakare så vill bara ha så det låter vettigt och spelar på vettigt. Kommer lägga pengar till motor sen ist, så det är därför jag bara vill ha ett någorlunda bra ljud för så liten slant som möjligt!