3163
Sök

Varför får man inte ha bilen ifred utan att blå låst?

44 Inlägg
30 mars 2010
Trådstartare
Hej..

jag är så besviken på GARAGET.ORG lr dom som är anvädare här på garaget, som anmäler folks bilar! som tex.. dålig skick, vinter bil. mm dåliga bilder yikes jag är inte själv som tycke så här.
hur fan ska som veta om de är en vinter bil lr inte ? bilar som jag har lagt ut är inga skit bilar lr tråkit orginal... ändå så blir dom låsta.. jag bryter inte mot nån regel. ändå får dom inte vara ifred:(

jag trodde GARAGET.ORG  skulle vara för alla här som hade nån fin bil, lr en bil man är stålt över...

har fått flera bra kommentarer om att bil va i fint skick, och dom har tyckt att den passar in här på garaget. vad är de för del då när dom fläst atycker den passar in..

är väldigt besviken just nu sad

skriv om ni håller med mig! jag säger bara de jag tycker yikes

Mvh Besviken användare av GARAGET.

719 Inlägg
30 mars 2010
läs reglerna

130 Inlägg
30 mars 2010
fick min förra bil borttagen för att de va dåliga bilder.. ja försökte skylla på att digitalkamerorna va kass på den tiden, men de gick inte för sig big_smile

Jag förstår att dom måste ha regler, men trist om du verkligen har en bil som passar in.

44 Inlägg
30 mars 2010
Trådstartare
jag har gjort det! och den brytter inte mot nån regel sad

44 Inlägg
30 mars 2010
Trådstartare
skunkworks skrev:
fick min förra bil borttagen för att de va dåliga bilder.. ja försökte skylla på att digitalkamerorna va kass på den tiden, men de gick inte för sig big_smile

Jag förstår att dom måste ha regler, men trist om du verkligen har en bil som passar in.

jo jag menar just de, min bil hade varken dålig bild, lr dålig skick lr vinter bil yikes inget av de är den. och jag har haft den ute 3 gånger nu. och dom som har skrivit till mig tycker den passar på garaget. och att den är i fint skick. så jag undrar va som felar då yikes verkar som nån gör de för att jävlas nästan sad jag har då set mycket skrot på garaget som får ligga kavr... BESVIKEN är ordet!

Mvh Tobbe

Varningar. 36
1 200 Inlägg
30 mars 2010
Gör såhär;
1. Börja grina.
2. Vänd dig med dina klagomål till någon som bryr sig.
3. Återkom med nya bilder nya krafter och en bunt näsdukar i förebyggande syfte.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Driver
2 111 Inlägg
30 mars 2010
Länka en bild från nån annan sida på bilen då så vi får se...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

44 Inlägg
30 mars 2010
Trådstartare
TFkarlsson skrev:
Gör såhär;
1. Börja grina.
2. Vänd dig med dina klagomål till någon som bryr sig.
3. Återkom med nya bilder nya krafter och en bunt näsdukar i förebyggande syfte.

tror inte du skulle heller skulle vara glad om dom tog bort dinna bilar. lagt ner jobb på dom och sen vill ha dom här på garaget.

lite omoget av dej att skriva så där som du gör...

Muttley
30 mars 2010
snart låses din tråd för du kan inte läsa reglerna..

Och blir man ledsen över att admin tar bort din bil så seriöst ta en annan bilsida som låter dig har den där hur du än vill ha de?
Senast redigerat av tkd_rille (30 mars 2010)

8 885 Inlägg
30 mars 2010
Låser med hänvisning till denna tråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30235

Fotograf på tierpidag.se

Sök