2505
Sök

Ang samkörning upp till Elmia från Gislaved över värnamo Lördag 3 April

686 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Tjena Tjena för er som är sugna att haka på en samkörning upp till elmia lördag 3 april.
I år väljer vissa av oss att inte åka upp allt för tidigt då det blir mycket dö tid. så samlingen börjar klockan 12.30 och vi börjar åka vid 13.00 mot värnamo (mcdonalds & bensinmacken) sen mot jönköping.
i Värnamo kommer vi stanna till max 15-20min så dem som vill ta en fika,tanka eller nått får göra de.
vi kommer ungefär vara i värnamo vid mc runt 13.30-13.45

Samlingsplats: Parkeringen vid Elgiganten (smålandia) i Gislaved
Samlings tid: 12.30
Avfärd: 13.00

Datum: Lördag 3 April

Blir en lagom takt upp så vi ser hellst att ni håller er i ledet och inte kör om osv för att inte nån olycka skall inträffa.

Skriv gärna upp ifall ni skall komma så man vet.

varmt välkommna

mvh Akki
Senast redigerat av WHITE--RR (30 mars 2010)

RushRacing

331 Inlägg
27 mars 2010
vi är nog på vi med smile

186 Inlägg
27 mars 2010
jag kommer!! kan nog få me mej nån mer!! smile

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!

Sanizz
27 mars 2010
Vi är typ 10-15 pers som kommer att åka, dock tidigare. Ni åker tyvärr för sent för våran del.

186 Inlägg
28 mars 2010
Sanizz skrev:
Vi är typ 10-15 pers som kommer att åka, dock tidigare. Ni åker tyvärr för sent för våran del.

det e inte kul att gå där hela dan, bättre att åka senare. Fan man blir trött efter en timme där uppe.

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!

379 Inlägg
28 mars 2010
Adiii skrev:
Sanizz skrev:

det e inte kul att gå där hela dan, bättre att åka senare. Fan man blir trött efter en timme där uppe.

rush racing hade vi hemskt järna hakat på men hela gänget måste besöka biltema en timma ell ngt de e därför
e de ngn som vet ifall de bli kalas senare på kvällen?

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

686 Inlägg
28 mars 2010
Trådstartare
vad tycker ni skall vi åka över nissastigen eller vmo???

RushRacing

bappelsin
390 Inlägg
30 mars 2010
WHITE--RR skrev:
vad tycker ni skall vi åka över nissastigen eller vmo???

det spelar nog ingen roll men om vi tar nissastigen så tycker ja inte vi stannar på macken innan jönköping denna gången..

jag kommer iaf..

250 Inlägg
30 mars 2010
Åk över värnamo så kanske jag kan haka på!

686 Inlägg
30 mars 2010
Trådstartare
Så nu är det ändrat lite och spikat hur vi skall åka och när vi skall åka. blir över vmo och vi stannar där max 20min sen drar vi mot jkpg.

mvh

RushRacing

250 Inlägg
31 mars 2010
WHITE--RR skrev:
Så nu är det ändrat lite och spikat hur vi skall åka och när vi skall åka. blir över vmo och vi stannar där max 20min sen drar vi mot jkpg.

mvh

Kanon !

Sök