2854
Sök

Problem med Stylabilen.se

39 Inlägg
10 oktober 2006
Trådstartare
Till sisst......

Vill jag och min sambo tacka Stylabilen.se och Razvan för att vi har löst detta problem med enkla medel....
Tack så jätte mycke

Mvh Svinto Och Lina

Sponsorer för bilbyggare är som doping för idrottare, vissa måste ha de för att vinna =)

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
10 oktober 2006
tkd_rille skrev:
hmmm jag som tänkte beställa men tror jag hoppar de, samt från ridetech med, de verkar skumt om folk blir sura...
man borde väl nästa hitta delarna från andra företag om man inte hittar de via leverantörer ? så gör onoff och sådana butiker, iallafall där jag bor.

beställde min japsdämpare frn ridetech...beställde på fredagen (18:00 eller så)
bekräftat på måndagen..
hämta ut det på onsdagen...
inge problem eller så...

fast ja gjorde en tabbe... jag kollade inte vart företaget låg o det visade sig att det hade kostat lika mycke ungefär o åka o hämta grejerna än o beställat över internet big_smile
förlora en liten utflykt tongue

793 Inlägg
10 oktober 2006
Ridetech kan man lita på!

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

3 295 Inlägg
10 oktober 2006
PeterNorrk skrev:
tkd_rille skrev:
hmmm jag som tänkte beställa men tror jag hoppar de, samt från ridetech med, de verkar skumt om folk blir sura...
man borde väl nästa hitta delarna från andra företag om man inte hittar de via leverantörer ? så gör onoff och sådana butiker, iallafall där jag bor.

beställde min japsdämpare frn ridetech...beställde på fredagen (18:00 eller så)
bekräftat på måndagen..
hämta ut det på onsdagen...
inge problem eller så...

fast ja gjorde en tabbe... jag kollade inte vart företaget låg o det visade sig att det hade kostat lika mycke ungefär o åka o hämta grejerna än o beställat över internet big_smile
förlora en liten utflykt tongue

ridetech har ju inget med tråden att göra..

767 Inlägg
10 oktober 2006
TYcker de e svagt att dom inte kan stå för va dom har gjort: Bra gjort att du la ut de här så alla får reda på bluffmakeriet!

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

hater
656 Inlägg
10 oktober 2006
Jag tycker inte vi ska smutskasta företag hit o dit. Finns nog inte ett ända stylingföretag som INTE har råkat ut för sånt här.

Även om era leveranser kommer i tid och är perfekta så behöver inte det betyda att en fjärdes gör det. Bara nått man bör tänka på:P   

Sen finns det ju självklart skitföretag, men de varar inte länge:D

tack hej!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

airbrush rookie
136 Inlägg
10 oktober 2006
ett företag är beroende av sina underleverantörer, en försening är troligtvis inget som dem kan göra nåt åt, ett exempel på bra respons kan jag dra, jag beställde lite grejjer från stylingbutiken.se i måndags kväll, idag ( tisdag ) så ringer dem när jag är upptagen, säger snabbt, ring om en timme. dem messar direkt efteråt och säger " *** är slut, hur vill du göra? skicka nu eller vänta på delarna?
det tycker jag är skitbra! ++ till stylingbutiken.se, sen vet jag inte hur annat folk uppfattar företaget, men jag är nöjd..

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)

Brum säger bilen.
394 Inlägg
10 oktober 2006
jag har även handlat på Stylabilen.. Håller i nu läget på med ett garantifel.. inget ont om dom än så länge.. Svarar alltid snabbt på telefon mm..  Kämpa på Razvan..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

ICA-nisse
143 Inlägg
10 oktober 2006
Jag har också handlat ifrån stylabilen.se och är mycket nöjd med hur företaget skötte det hela när mina bakljusen var slut i lager!

Mvh

73 Inlägg
10 oktober 2006
Har också handlat på stylabilen, fick sakerna i tid och bra kundservice..inget ont om dom.
Keep up the god work! smile

Bil stavas med 3 bokstäver, B M W

353 Inlägg
10 oktober 2006
Bra att ni som handlat där och tycker det varit bra skriver det!

Keep up the good work Razvan;) Allt går inte alltid som planerat. Bara till å göra det bästa av situationen.

Enjoy....

1 231 Inlägg
11 oktober 2006
kan inte han som har internetbutiken typ skriva , lagerstatus tex ?
bara ett förslag ... smile

Fotograf
966 Inlägg
11 oktober 2006
Jag är nöjd med Stylabilen.se.. Fast än det tog lite tid för mina Angel Eyes så tycker jag inge ont om företaget eller Razvan.. Keep up the good work som dom andra säger Razvan! Du sköter det här bra! // Trogen Kund..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Sök