2235
Sök

Bilintresserade i Karlstad, "helgaktivitet"?

191 Inlägg
22 mars 2010
Trådstartare
Hej jag och en polare har nyss flyttat upp i karlstad och undrar vad som händer i karlstad på helgerna gällande bilfronten? finns de någon plats folk håller till typ osv? vore kul att möta likasinnade människor här i krokarna smile har läst lite men de enda jag hittar är shell nobelplan? karlstad racings hemsida gav tyvärr inte mycket heller sad

Aja ha det och skriv gärna om ni vet något ;D

Mvh Emil

Man måste våga dö för att kunna leva

635 Inlägg
22 mars 2010
EmilErik skrev:
Hej jag och en polare har nyss flyttat upp i karlstad och undrar vad som händer i karlstad på helgerna gällande bilfronten? finns de någon plats folk håller till typ osv? vore kul att möta likasinnade människor här i krokarna smile har läst lite men de enda jag hittar är shell nobelplan? karlstad racings hemsida gav tyvärr inte mycket heller sad

Aja ha det och skriv gärna om ni vet något ;D

Mvh Emil

Tjena !!

På sommaren så är det torsdagskvällar som gäller, då träffas bil och MC-folket vid Cafè Slussvakten mellan kl 18.00-21.00, förra året hadde vi två olika träffplatser på torsdagskvällarna, vet ej om det kommer att bli så i år igen !!

191 Inlägg
23 mars 2010
Trådstartare
Okej låter spännande, var ligger slussvakten typ? smile helgerna då finns de nå då, händer att vi jobbar kväll i veckorna smile

97 Inlägg
26 mars 2010
Jag är också nyinflyttad i karlstad och har fått typ samma info som du. Shell och torsdagsträffarna. Man får väl helt enkelt börja glida runt lite när man fått hem sommarbilen, så löser det sig nog:)

191 Inlägg
28 mars 2010
Trådstartare
ja man får all ta och leta upp lite folk då! vad är det för sommarbil du väntar på att få hem? smile just nu är man ju inte så sugen att glida i detta väder hmm

246 Inlägg
29 mars 2010
www.karlstadracing.nu Bilforum för boende i trakten.

191 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
blev medlem där men hittar ingen info om det är typ, småträffar på helgerna osv? smile vore ju inga fel på en upplyst parkering att samlas o ställa ut lite lätt osv smile

212 Inlägg
9 april 2010
Intresset finns ju, men sen det där med att ta tag i saker är det nog lite värre med. tongue

Down n`out
514 Inlägg
9 april 2010
inte någon som orkar att fixa något större, fast den 12 juni är det någon bilgrejj på i2, men som sagt på helgarna om fint väder kommer så brukar det vara ganska mycket folk på shell nobel, sen har du ju välvsviken men där är det  ganska värdelöst att va men ,
Senast redigerat av skjortan (9 april 2010)

Down n`out

4 Inlägg
10 april 2010
På Shell Nobelplan är det trevligt på kvällstid, vardag som helg hittar man alltid nån trevlig prick med fin bil att prata med smile Annars har vi varit vid Örsholmsrakan på helgkvällar förr, vissa har bara stått å pratat medans andra har kört en repa eller två smile
Annars är Café Slussvakten en trevlig tillställning som grabbarna säger smile

Välkomna till Karlstad förresten smile
Senast redigerat av Gabriella_W (10 april 2010)

3 390 Inlägg
10 april 2010
Läs rubrikanvisningarna.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök