Min katalysator har rasat så bilen går för tillfället som en påse nötter Planen är att skära upp den första katten och tömma den och sedan skaffa en s.k cel-fix för att slippa felkoder Så ska jag köra tills jag sparat ihop pengar till en ny JT 3" med sport katt. Funderar även på att skaffa tryckrör och insugsrör där efter upgradera chip till steg 3
Bakkjolen vill jag byta till något snyggare men inte något som är för spaceigt
Kommentera gärna men inte min stavning Tips är även välkommet
Tjusigt! Bara en liten detalj som stör, avgasröret som jag tycker sticker ut för långt. Jag kommer att följa ditt projekt.
+1, ser bara töntigt ut till en annars kanonfin bil!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Min katalysator har rasat så bilen går för tillfället som en påse nötter Planen är att skära upp den första katten och tömma den och sedan skaffa en s.k cel-fix för att slippa felkoder Så ska jag köra tills jag sparat ihop pengar till en ny JT 3" med sport katt. Funderar även på att skaffa tryckrör och insugsrör där efter upgradera chip till steg 3
Bakkjolen vill jag byta till något snyggare men inte något som är för spaceigt
Kommentera gärna men inte min stavning Tips är även välkommet
Tjusigt! Bara en liten detalj som stör, avgasröret som jag tycker sticker ut för långt. Jag kommer att följa ditt projekt.
Jo jag vet ^^ har inte tillgång till svets hemma så får försöka snylta till mig av vänner och bekanta