2226
Sök

Volvo 855 T5 -96 SÅLD

Lång & Smal!
462 Inlägg
17 april 2010
Marlboroman skrev:
Tommy_F skrev:
Marlboroman skrev:
Tips från coachen om du ska ha vita fälgar, skippa mångekrat big_smile Det är snyggt, men f*n inte roligt att hålla rent. Men vita med 5 ekrar är alltid rätt smile

Hehe, ja det har ju du erfarenhet utav! smile Och det kan jag mycket väl tänka mig att det måste vara ett rent helsike å å håla rent dom! Men 5 ekrat är rätt fint det också smile

Va du än gör: lägg på hårdvax innan du monterar fälgarna på bilen, det komemr du inte ångra, lovar dig big_smile

Bra tips, det ska ja ta å göra med mina vita fälgar sen när dom kommer på.. antar de blir lättare å hålla rent då wink

//Henrik Johansson

422 Inlägg
17 april 2010
sjyst bil och projekt.
men varför ska du redan sälja den?

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...

Dkv
592 Inlägg
17 april 2010
Trådstartare
pompom88 skrev:
sjyst bil och projekt.

Tack! Nja, fick ett bra erbjudande idag om en annan lite nyare bil som lät väldigt intressant så slängde i all hast ut den för att kolla intresset, http://www.blocket.se/gavleborg/Volvo_8 … =5&w=1 om någon skulle va intresserad!

Mvh Tommy

En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....

422 Inlägg
17 april 2010
Tommy_F skrev:
pompom88 skrev:
sjyst bil och projekt.

Tack! Nja, fick ett bra erbjudande idag om en annan lite nyare bil som lät väldigt intressant så slängde i all hast ut den för att kolla intresset, http://www.blocket.se/gavleborg/Volvo_8 … =5&w=1 om någon skulle va intresserad!

Mvh Tommy

okok då förstår jag. tongue

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...

Dkv
592 Inlägg
18 april 2010
Trådstartare
Jaha, då är bilen SÅLD och därmed denna lilla tråd avslutad! smile

Mvh Tommy

En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....

110 Inlägg
21 april 2010
får man va nyfiken o höra hur mkt du fick

Sök