yep jag gjorde ett litet försök att göra en video på min brorsas nya bil sorry för dålig bild men det är inte lätt att filma med en digital kamera och in-action värt ett försök iaf
nu håller jag på att fixa en riktig videokamera (digital) och jag hoppas att jag kan börja med hela filmen snart jag har planerat lite i förväg.. t.ex. små tagningar, vinklar, filmen uppbyggnad och lämpliga platser såklart
hehe se till att få dit den "riktiga" rullen..blir spännande att se vad den går för Här såg man ju inte direkt mycket hehe..men lycka till med kommande filmning(ar)
Ser fram i mot en längre version.. det är ju trots allt en bra bil som ni filmar Sa du att han fanns här på garaget??? i så fall kan man få se på lite bilder på bilen eller lite info??
jaa det kommer det kanske att bli men ha inte förstora förhoppningar nu bara vi ska föröka få coola views och stuffs men det tar lite tid att få dem uppfyllda om man säger så
Vi har haft lite problem med våra kameror vilket gjorde att det tog längre tid än vi hade väntat oss. Nu har det också börjat blivit riktigt kallt ute så vi har inte direkt fått någon kick att börja filma än.
Men vi har fått mycket tips om hur filmen ska vara och jag tror att resultatet kommer bli super dock kommer det dröja ett bra tag till - våren '07 för vara mer exakt
lustgasen skrev:
värt å ha massa intro åt bara en kort film, dessutom så söög den
massa intro? kort film? för det första så använder vi bara introt som ett "test" och sen tänker vi inte göra en kortfilm. Notera att introt är gjord i "Movie Maker" och vi tänker använda ett bättre program när vi gör hela versionen.
Föresten lustgas.. Du får gärna göra en bättre.. när du väl kommer upp ur sandlådan