Hur vill du att de ska lysa? Kunna sätta på /stänga av själv eller lysa som parkerings ljus?
Om du vill ha dem som parkerings ljus så skulle jag bara tagit fram multimetern och mätt vilka det är. tagit ett par strömtjuvar och monterat på den kabeln.
Det är inte specillt svårt, köp dom så kan jag skriva åt dig hur man kopplar, eller beror ju på vilka du ska ha. Jag har Angel eyes, oneblock, svart insats.
jag har fått dit dom nu o dom är inkopplade men jag får inte enbart ringarna förutom om jag stänger av bilen? när man kör o sätter på parkeringsljuset så lyser den gula lampan iaf vill ju enbart ha ringarna som lyser även när man kör
jag får aldrig fukt i mina oneblocks:P du kanske har ett glapp mellan lampan o listen?
jag har fått dit dom nu o dom är inkopplade men jag får inte enbart ringarna förutom om jag stänger av bilen? när man kör o sätter på parkeringsljuset så lyser den gula lampan iaf vill ju enbart ha ringarna som lyser även när man kör
jag får aldrig fukt i mina oneblocks:P du kanske har ett glapp mellan lampan o listen?