När jag blåser i T korset där i den riktning pilen visar, mot WG går det väldigt tungt, och kommer knappt nån luft genom nån av de andra två hålen.
Men ändrar jag håll och blåser mot pilen, så går det lätt, och mest luft kommer ut ur den blå:a nippeln på bilden.
Har aldrig hållt på med sådant här förut, men jag tycker de känns som de satt lappen med pilen åt fel håll? Ska väl blåsa mest ut ur den blå:a nippeln på bilden, som går till där man justerar tryck. Och den bestämmer ju hur mycket som ska släppas ut.
laddar 0,1 låter väldigt konstigt :S prova ta bort helaslangen för att se om den laddar mer då? sen tror jag inte du behöver koppla ur MV för att laddet kommer säkert slå av ändå vid lite högre ladd, men som sagt tidigare e det rätt slang?
har du satt den på rätt slang ? och har du kopplat ur magnetventilen ? mvh
Min är ju lättryckare, så har ingen APC eller liknande. Annars hade jag aldrig ens fått tanken på att pysa på en Saab.
saab_tompa skrev:
laddar 0,1 låter väldigt konstigt :S prova ta bort helaslangen för att se om den laddar mer då? sen tror jag inte du behöver koppla ur MV för att laddet kommer säkert slå av ändå vid lite högre ladd, men som sagt tidigare e det rätt slang?